خبرگزاری کار ایران

در جهت وحدت و تعامل هرچه بیشتر بین ائمه جماعات؛

همایش ائمه جماعات، هیات امناء مساجد و فرماندهان حوزه و پایگاه‌های مقاومت بسیج برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۸۱۴

روز گذشته همایش ائمه جماعات، هیات امناء مساجد و فرماندهان حوزه، و پایگاه‌های مقاومت بسیج آران وبیدگل به مناسبت هفته بسیج در سالن اجتماعات سردار شهید عربیان و در جهت وحدت و تعامل هرچه بیشتر بین ائمه جماعات، هیات امناء مساجد و رده‌های بسیج سطح این شهرستان برگزار شد.

ایلنا: روز گذشته همایش ائمه جماعات، هیات امناء مساجد و فرماندهان حوزه، و پایگاه‌های مقاومت بسیج آران وبیدگل به مناسبت هفته بسیج در سالن اجتماعات سردار شهید عربیان و در جهت وحدت و تعامل هرچه بیشتر بین ائمه جماعات، هیات امناء مساجد و رده‌های بسیج سطح این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در آران و بیدگل در این همایش ابتدا ۵ نفر به عنوان نماینده از هیات امناء ائمه جماعات و فرمانده پایگاه به بیان مسایل و دیدگاه‌های و مشکلات خود در راستای انجام برنامه‌های بسیج پرداختند.

در ادامه حضرت حجت الاسلام و یوسفی نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج آران و بیدگل، حجت الاسلام مردان ریاست اداره تبلیغات اسلامی، سرهنگ کسایی زادگان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آران و بیدگل و حجت الاسلام صالحی مدیر تربیت و آموزش ناحیه مقاومت بسیج آران و بیدگل هر کدام دقایقی به بیان مسایل و برنامه‌های حوزه کاری خود، همچنین تشریح برنامه‌های هفته بسیج در سال جاری و پاسخ به سوالات حاضرین پرداختند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز