خبرگزاری کار ایران

در جلسه بررسی مشکلات و نواقص کشتارگاه دام مطرح شد؛

بکارگیری ناظر ذبح شرعی در کشتارگاه دام شوش

asdasd
کد خبر : ۱۹۱۱۸۶

ناظرین ذبح شرعی متعهد در کشتارگاه‌های دام و طیور استان بر رعایت مسائل شرعی در کشتارگاه ها نظارت دارند.

جلسه بکارگیری ناظر ذبح شرعی و بررسی مشکلات و نواقص کشتارگاه دام شهرستان شوش با حضور معاون فرمانداری، مسئول اداره تبلیغات اسلامی، شهرداری، اداره دامپزشکی و مدیریت جهاد کشاورزی در دفتر امام جمعه شهرستان شوش برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، حجت الاسلام مسعود لویمی، نماینده ولی فقیه در اداره کل دامپزشکی خوزستان، پس از ارائه گزارشی در زمینه وضعیت نظارت شرعی بر کشتارگاه های دام و طیور در استان، به بیان مباحثی پیرامون مشکلات کشتارگاه دام شوش از جمله نبود ناظر ذبح شرعی پرداخت و افزود: از جمله وظایف به کارگیری ناظرین ذبح شرعی متعهد در کشتارگاه‌های دام و طیور استان بدین صورت است که از ابتدا تا پایان کشتار، ناظر ذبح شرعی حضور دارد و بر رعایت مسائل شرعی در کشتار نظارت دارد و در این راستا در تلاش هستیم محصولات مطلوب و سالم را به دست مصرف‌کننده برسانیم.

امام جمعه شهرستان شوش نیز ضمن ابراز رضایت از برگزاری جلسه خواستار اعمال مدیریت مناسب جهت تامین اعتبارات لازم جهت رفع کمبودها و نیز لزوم بکارگیری ناظر شرعی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز