خبرگزاری کار ایران

معاون پرورشی و تربیت بدنی مدیریت آموزش و پرورش کاشان:

دانش آموز کاشانی، به مسابقات پینگ پنگ نونهالان و نوجوانان کشور راه یافت

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۶۶۳

معاون پرورشی و تربیت بدنی مدیریت آموزش و پرورش کاشان از راهیابی دانش آموز کاشانی به مسابقات پینگ پنگ نونهالان و نوجوانان کشور خبر داد.

ایلنا: معاون پرورشی و تربیت بدنی مدیریت آموزش و پرورش کاشان از راهیابی دانش آموز کاشانی به مسابقات پینگ پنگ نونهالان و نوجوانان کشور خبر داد.

«سید احمد افراشی» در گفتگو با خبرگزاری ایلنا در کاشان با اعلام این خبر گفت: «محمدرضا حنطه» پس از کسب نتایج موفقیت آمیز در دور رفت این مسابقات که در روزهای ۲۵ و ۲۶ آبان در خانه تنیس کردستان برگزار شد، در مسابقات دور برگشت شرکت خواهد کرد.

وی افزود: محمد رضا حنطه، در قالب تیم هیئت تنیس روی میز استان اصفهان در این مسابقات که آذرماه در اصفهان برگزار خواهد شد، با رقیبان خود بازی می‌کند.

وی اظهار داشت: دور رفت مسابقات مرحله نهایی لیگ نونهالان و نوجوانان کشور، بین شش تیم بر‌تر دور مقدماتی به صورت دوره‌ای برگزار شد که در پایان تیم هیئت اصفهان با ۴برد و یک باخت و با ۹ امتیاز به مقام اول دست یافت.

به گفته وی، در دور رفت این رقابت‌ها هیئت‌های تنیس روی میز اراک، اصفهان، همدان و قم به همراه نفت و گاز گچساران و شهرداری سنندج طی دو روز به مسابقه با یکدیگر پرداختند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز