خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت آبفای کاشان:

توقف پروژه فاضلاب کاشان باعثوارد آمدن ضرر و زیان‌های هنگفتی به سرمایه ملی می‌شود

توقف پروژه فاضلاب کاشان باعثوارد آمدن ضرر و زیان‌های هنگفتی به سرمایه ملی می‌شود
کد خبر : ۱۱۷۸۸۴

پیشرفت و تسریع در اجرای این پروژه زیست محیطی مستلزم همکاری مجموعه مدیریت شهرستان به ویژه شورای اسلامی شهر و شهردار کاشان است

ایلنا: مدیرعامل شرکت آبفا کاشان گفت: پیشرفت و تسریع در اجرای این پروژه زیست محیطی مستلزم همکاری مجموعه مدیریت شهرستان به ویژه شورای اسلامی شهر و شهردار کاشان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان اسدی در جلسه مشترک مدیریت شهری کاشان جهت تسریع در اجرای پروژه ملی فاضلاب شهری کاشان که با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کاشان، رئیس و اعضای شورای شهر، شهردار و تنی چند از مسئولین ادارات به همراه مدیرعامل و معاونین شرکت آب و فاضلاب کاشان در سالن جلسات مدول دوم تصفیه خانه این شهر برگزار شد. با اعلام این مطلب گفت: امروز دایره تصمیم‌گیری مجموعه مدیریت شهری کاشان برای اجرای این پروژه عظیم و حیاتی از نوع تصمیم‌گیری شهری و منطقه‌ای نیست بلکه یک نوع تصمیم‌گیری ملی است.

وی یادآور شد: دریافت ۶۳ میلیون یورو تسهیلات بانک توسعه اسلامی و هزینه این میزان اعتبار در شهرستان کاشان باعثشده است تا شهرستان کاشان برای اجرای این پروژه ملی مدام در حال رصد قرار داشته باشد و توانایی کاشان را در اجرای این پروژه ارزیابی کنند.

به گفته وی، موفقیت و یا عدم موفقیت پروژه مهم فاضلاب شهری کاشان به نام جمهوری اسلامی به ثبت می‌رسد و کمک برای اجرای موفقیت‌آمیز این پروژه کمک به اعتبار جمهوری اسلامی در توانمندی اجرای پروژه‌های ملی است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کاشان یادآور شد: در صورت موفقیت پروژه فاضلاب شهری کاشان، از این پروژه به عنوان پروژه الگو در سراسر کشور استفاده می‌شود.

اسدی، با اشاره به فراز و فرودهای بسیار پروژه فاضلاب شهری کاشان در دوره شورای سوم و شهردار سابق، ضمن تقدیر از همکاری شهردار سابق کاشان برای اجرای این پروژه بیان داشت: انتظار می‌رود شورای چهارم و شهردار منتخب شورای چهارم نیز بر اساس توافقنامه‌های انجام شده با شهرداری کاشان در ادامه اجرای این پروژه مهم و ملی در کاشان همکاری و تعامل داشته باشند.

مدیرعامل آبفای کاشان، تنها درخواست شرکت آب و فاضلاب کاشان را همکاری در ادامه اجرا و متوقف نکردن پروژه ملی فاضلاب شهری کاشان عنوان و تصریح کرد: توقف پروژه آب و فاضلاب از طرف هر ارگان و نهادی در سطح شهرستان باعثوارد آمدن ضرر و زیان‌های هنگفتی به سرمایه ملی می‌شود.

اسدی تغییر و تحولات انجام شده در شورای اسلامی شهر و شهرداری کاشان را باعثراکد شدن پروژه فاضلاب شهری کاشان دانست و افزود: اکنون که شهردار جدید کاشان در مراسم معارفه خود بر جذب سرمایه‌گذار خارجی در کاشان اصرار دارد، پروژه فاضلاب شهری کاشان به عنوان یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های سرمایه‌گذار خارجی امروز نیازمند همکاری شهرداری کاشان است.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز