خبرگزاری کار ایران

طی حکمی از سوی استاندار اصفهان؛

مرتضی والی زاده شهردار برزک شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۰۲۹

مرتضی والی زاده به اتفاق اکثریت آراء اعضای چهارمین دوره شورای اسلامی شهر برزک و بنا به حکم استاندار اصفهان به مدت چهار سال به عنوان شهردار برزک انتخاب شد.

ایلنا: مهندس مرتضی والی‌زاده به اتفاق اکثریت آراء اعضای چهارمین دوره شورای اسلامی شهر برزک و بنا به حکم استاندار به مدتچهار سال به عنوان شهردار برزک انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان رییس شورای اسلامی شهر برزک در گفتگو با خبرنگاران ضمن تشکر از استاندار اصفهان و معاونین استانداری و فرماندار شهرستان کاشان با بیان این مطلب گفت: بنا به پیشنهاد شماره ۱۳۸/۴ مورخ ۱۶/۰۷ / ۹۲ شورای اسلامی شهر برزک و به موجب حکم شماره ۶۴۶۹۴/۱ / ۲۰ مورخ ۰۷/۰۸ / ۹۲ استاندار اصفهان آقای مرتضی والی‌زاده به عنوان شهردار برزک منصوب شد.

در بخشی از این حکم آمده است: امید است بر اساس منویات و رهنمودهای مقام معظم رهبری، بر رعایت آموزه‌های دینی و هنر اصیل اسلامی، در الگوهای شهرسازی اهتمام لازم را معطوف داشته و سیاست‌های اجرایی و محوری ریاست محترم جمهوری اسلامی را در رفتارهای مدیریتی با کارکنان شریف و زحمتکش شهرداری و مردم عزیز که به حق ولی نعمت‌های ما هستند سرلوحه کار قرار دهید و با اتکال به خداوند متعال در تحقق اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی، در ظل توجهات حضرت ولی عصر(عج) در خدمت رسانی به شهروندان موفق و موید باشید.

مهندس والی‌زاده دارای کار‌شناسی ارشد مدیریت دولتی با گرایش برنامه ریزی منابع انسانی و کار‌شناسی مهندسی صنایع با گرایش برنامه ریزی و تحلیل سیستم‌ها از دانشگاه آزاد اسلامی نراق است.

ایشان داری سوابق اجرایی و مدیریتی به شرح ذیل است.

- مدیر برنامه ریزی و مهندسی صنایع شرکت‌های توبا الکتریک تهران و لنت پارس(۷۵الی ۷۸)

- مسئول واحد مطالعات و برنامه ریزی شهرداری کاشان(۷۸الی ۸۰)

- مدیر طرح و برنامه شهرداری کاشان(۸۰الی ۸۳)

- عضو هیات مدیره و مشاور مدیر عامل شرکت ابتکار یاوران کویر(ایاک)(۸۳ تاکنون)

- مدیر مرکز مشاوره شغلی و کاریابی غیر دولتی سامان کاشان(با مجوز از وزارت کار)(از سال ۸۴ تاکنون)

- مدیر عامل و رئیس هیات مدیره شرکت مهندسی مشاور سامان گستر کاشان(از سال ۷۹ تاکنون)

- مشاور اداره کل فرهنگی وزارت علوم، تحقیقات و فن آوری در تدوین راهبرد‌ها(سال ۱۳۸۵)

- مشاور مدیرکل میراثفرهنگی استان اصفهان درطراحی ساختار سازمانی(۸۴-۸۳)

- رئیس کمیته تحلیل توانمندی تدوین سند چشم انداز فرمانداری ویژه کاشان(سال ۱۳۸۵)

- مجری پروژه بودجه ریزی عملیاتی در شهرداری یزد(۱۳۸۹-۱۳۹۱)

- مجری پروژه معماری سازمانی دانشگاه پیام نور استان قم سال ۱۳۸۷

- مشاور شهرداری‌های کاشان، شاهین شهر، دهاقان، مشکات، ورزنه، قمصر، نیاسر، سمیرم، برزک، نوش آباد، ابوزید آباد، شهرضا، سازمان آتش نشانی کاشان، و… در برنامه ریزی استراتژیک و بهبود فرایند‌ها(ار ۷۹ تاکنون)

- مجری پروژه استقرار نظام مدیریت کیفیتISO۹۰۰۱ در سازمان رفاهی و تفریحی شهرداری کاشان(۱۳۸۰)

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز