خبرگزاری کار ایران

عضو کمیسیون فرهنگی اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان:

انتقال مشاغل مزاحم به خارج از شهر عزم همه مسئولان را می‌طلبد

asdasd
کد خبر : ۱۵۰۴۸۴

برای ساماندهی مشاغل مزاحم در سطح شهر همکاری معاونت‌های شهرسازی و معماری، حمل و نقل و ترافیک و سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری ضروری است.

ایلنا: عضو کمیسیون حمل و نقل، محیط زیست و فن­آوری اطلاعات شورای اسلامی شهر اصفهان توسعه فرهنگ شهروندی را وظیفه اصلی شهرداری دانست و گفت: باید با استفاده از این ظرفیت، فرهنگ شهروندی در کلان شهر اصفهان ارتقاء یابد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ وحید فولادگر با اشاره به حجم ترافیک سنگین در خیابانهای شهر در ایام پایانی سال اظهار داشت: باید تدابیر لازم از سوی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری و پلیس راهور برای کاهش حجم ترافیک و رفع مشکلات شهروندان در نظر گرفته شود.

وی بر ضرورت تشکیل کارگروهی برای ساماندهی مشاغل خاص و مزاحم در کلانشهر اصفهان تاکید و تصریح کرد: این کارگروه باید توسط معاونت‌های شهرسازی و معماری، حمل و نقل و ترافیک و سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری، تشکیل و موضوعات مربوط به ساماندهی و نحوه انتقال این مشاغل را بررسی کنند.

فولادگر بر تشکیل کارگروهی در کمیسیون حمل و نقل، محیط زیست و فن­آوری اطلاعات شورای اسلامی شهر برای پیگیری این موضوع تاکید کرد و گفت: در هنگام صدور مجوز کسب و پیشه باید الزامات ترافیکی در محدوده مورد نظر مورد توجه قرار گیرد.

عضو کمیسیون حمل و نقل، محیط زیست و فن­آوری اطلاعات شورای اسلامی شهر اصفهان افزود: انتقال این مشاغل به خارج از محدوده شهر عزم جدی تمام مسئولان مربوطه را می‌طلبد و سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری به تنهایی از عهده این مسئولیت بزرگ بر نخواهد آمد.

وی، از انعقاد قرارداد تهیه طرح جامع حمل و نقل و ترافیک کلانشهر اصفهان با دانشگاههای صنعتی و اصفهان خبر داد و گفت: امیدواریم با پیگیری این مهم، طرح جامع حمل و نقل وترافیک این کلانشهر تا اوایل سال آینده به شورای اسلامی شهر و شهرداری تحویل شود.

فولادگر توجه ویژه به مدیریت بحران برای مدیریت بحرانهای احتمالی را مورد تاکید قرار داد و افزود: مدیریت بحران نیاز به زیرساخت‌ها و امکانات دارد که باید در بودجه سال آینده بیشتر به آن پرداخته شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز