خبرگزاری کار ایران

بیش از دو هزار دانش آموز کاشانی به اردوهای راهیان نور اعزام می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۵۱۸

معاون پرورشی و تربیت بدنی مدیریت آموزش و پرورش کاشان از اعزام دانش آموزان این شهرستان به اردوهای راهیان نور خبر داد.

ایلنا: معاون پرورشی و تربیت بدنی مدیریت آموزش و پرورش کاشان از اعزام دانش آموزان این شهرستان به اردوهای راهیان نور خبر داد.

«سید احمد افراشی» در گفتگو با خبرنگار ایلنا در کاشان با اعلام این مطلب گفت: اردوهای دانش آموزی راهیان نور با هدف زنده نگهداشتن یاد شهدا و ترویج فرهنگ دفاع مقدس به نسل جوان در برنامه‌های آموزش و پرورش قرار گرفته است.
وی ادامه داد: امسال دوهزار و ۲۰۰ از دانش آموزان دختر و پسر در ماه‌های آبان و آذر به مناطق جنوب اعزام می‌شوند.
رییس سازمان دانش آموزی شهرستان کاشان اظهار داشت: دانش آموزان شرکت کننده در کاروان‌های راهیان نور، طی سه روز سفر خود، از مناطق دهلاویه، طلائیه، شلمچه، اروند کنار و هویزه دیدن خواهند کرد.

به گفته وی، این دوره از اردو‌ها، با شعار «از مدرسه تا مدرسه» برگزار می‌شود که دانش آموزان سال‌های دوم نظری و سوم رشته‌های فنی و حرفه‌ای در آن شرکت می‌کنند.

وی تصریح کرد: براساس برنامه ریزی، یک هزار و ۱۰۰ نفر از دانش آموزان پسر روزهای چهارم تا ششم آبان و به همین تعداد دانش آموزان دختر طی روزهای شانزدهم تا هجدهم آذر جهت دیدار از مناطق جنگی جنوب اعزام خواهند شد.

معاون پرورشی و تربیت بدنی مدیریت آموزش و پرورش کاشان گفت: تمام دانش آموزان شرکت کننده در این اردو‌ها بیمه هستند و به صورت داوطلبانه و با رضایت والدین دانش آموزان انجام می‌شود.

افراشی تاکید کرد: در اجرای این اردو‌ها، راهکارهای فرهنگی مقابله با جنگ نرم استکبار جهانی و روشنگری نسل جوان به عنوان امید‌های آینده کشور مورد توجه قرار گرفته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز