خبرگزاری کار ایران

جانشین سپاه ناحیه رامسر تاکید کرد؛

ضرورت اجرای برنامه های فرهنگی مدون برای کاروان راهیان نور

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۹۴۴

در شرایطی که دشمنان نظام در قالب جنگ نرم ارزش ها و هویت اخلاقی نسل جوان را نشانه رفته اند کاروان راهیان نور نقش بسیار مهمی برای مقابله با هجمه ها دارد.

ما باید کاروان های راهیان نور را به کلاس درس اخلاق و معنویت برای دانش آموزان تبدیل نماییم.

به گزارش ایلنا از رامسر، جانشین سپاه ناحیه رامسر گفت: کاروان های راهیان نور در واقع سفر معنوی پر خیر و برکت بوده و ضرورت دارد تا برنامه های فرهنگی مدونی داشته باشند.

سرهنگ علی اکبر مقدری در جلسه ستاد راهیان نور شهرستان رامسر در محل آموزش و پرورش رامسر افزود: در شرایطی که دشمنان نظام در قالب جنگ نرم ارزش ها و هویت اخلاقی نسل جوان را نشانه رفته اند کاروان راهیان نور نقش بسیار مهمی برای مقابله با هجمه ها دارد.

وی بیان داشت: دوران سراسر افتخار دفاع مقدس درخشان ترین نقطه تاریخ معاصر بوده و باید زوایای پیدا و پنهان آن به نسل آینده ساز بازگو شود.

وی افزود: ما باید کاروان های راهیان نور را به کلاس درس اخلاق و معنویت برای دانش آموزان تبدیل نماییم.

محمد رسول حیدر پور مدیر آموزش و پرورش رامسر نیز از اعزام ۱۶۰ دانش آموز پسر سال دوم متوسطه ۱۹-۱۶آبان ماه به مناطق عهملیاتی جنوب کشور خبر داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز