خبرگزاری کار ایران

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان:

تأکید نمایندگان استان اصفهان به استاندار جدید توجه به شایسته سالاری‌است

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۳۲۷

در نشستی که این مجمع با دکتر زرگرپور استاندار اصفهان داشت توجه به شایسته سالاری در انتخاب مدیران استان و شهرستان ها مورد تأکید قرار گرفت.

ایلنا: رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان گفت: در نشستی که این مجمع با دکتر زرگرپور استاندار اصفهان داشتیم توجه به شایسته سالاری در انتخاب مدیران استان و شهرستان‌ها مورد تأکید قرار گرفت.

یه گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان «عباسعلی منصوری آرانی» در گفتگو با خبرنگاران با اعلام این مطلب افزود: در این نشست دغدغه‌های نمایندگان استان با استاندارجدید مطرح شد.

وی با بیان اینکه نظر مجمع نمایندگان نظر مشورتی است تصریح کرد: نمایندگان در ارتباط با بحران آب به عنوان مهم‌ترین معضل استان، اشتغال، درمان و مباحثمهم حوزه انتخابیه به تبادل نظر پرداختند.

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان گفت: در این نشست مطرح شد افراد منصوب در مشاغل فرمانداری‌ها، افرادی بر اساس شایسته سالاری انتخاب شوند نه بر اساس منافع باندی، گروهی و جریان‌های ذی نفوذ منطقه.

منصوری افزود: در صورتی که انتخاب‌ها بر اساس منافع گروهی و جناحی اتفاق بیفتد سایر چینش‌ها مدیریتی نیز از آن تبعیت خواهد کرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: بحثما با ایشان این بود که مدیریت‌ها و چینش‌ها بر اساس شایسته سالاری صورت گیرد نه اینکه افرادی بیایند با پارتی بازی، رابطه بازی؛ افراد وابسته به خود را در پست‌های مختلف قرار دهند.

وی افزود: با شایستگی‌هایی که در شخص دکتر زرگرپور دیده می‌شود چنین اتفاقی نمی‌افتد ولی چنانچه در هر نقطه از ایران اسلامی خدای ناکرده انتصاب بر اساس رابطه صورت گیرد به معنی آن است که در حق مردم ظلم شده است.

دکتر منصوری بحران آب منطقه را به عنوان یکی از مهم‌ترین مشکلات استان ذکر کرد و گفت: تخصص آقای دکتر زرگرپور در حوزه آب است و با توجه به اینکه ایشان مدیریت آب کشور را به عهده داشته‌اند قطعاً این امر می‌تواند در اصلاح و بهبود وضعیت موجود موثر باشد.

نماینده مردم کاشان، آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی اذعان داشت: همه به بحران آب دشت کاشان اعتراف داشته و بحثفرونشست‌ها نیز به عنوان فاجعه که منطقه را تهدید می‌کند مطرح است که البته عزم ملی برای رفع آن لازم است.

وی استان شدن کاشان را بعنوان مهم‌ترین مطالبه مردم کاشان دانست و گفت: کاشان به عنوان شهری که سابقه تمدنی بسیار بالا دارد مستحق این امتیاز است و اینجانب برای تحقق آن تمام تلاش خود را به کار خواهم گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز