خبرگزاری کار ایران

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان:

قانون گذاران به سهم آموزش‌های مهارتی در بودجه کل کشور توجه کنند

asdasd
کد خبر : ۱۶۵۶۰۲

همکاری بین دستگاهی و مسئولین سیاستگذار می تواند در کاهش بیکار و اشتغال پایدار در کشور تاثیرگذار باشد.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان در مراسم تجلیل از معلمان نمونه شهرضا با اشاره به حمایت‌های نماینده مردم شهرستان‌های شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی گفت: ارائه آموزشهای مهارتی در این شهرستان‌ها فرهنگ سازی و گسترش پیدا کرده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، ابوطالب جلالی، در ادامه خواستار توجه قانون گذاران به سهم آموزشهای مهارتی در بودجه کل کشور گردید و اظهار داشت: تعامل و همکاری بین دستگاهی و مسئولین سیاستگذار می‌تواند در کاهش بیکاری و اشتغال پایدار در کشور تاثیرگذار باشد.

در پایان این مراسم با حضور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان از زحمات مربیان و مدیران آموزشگاه‌های آزاد شهرستان با اهدا لوح تقدیر و تجلیل شد.

گفتنی است همزمان با گرامیداشت هفته معلم، با همکاری مجتمع آموزشی فن آوران مهاجر اصفهان همایش علمی اتوماسیون صنعتی سیستم‌های کنترلی مبتنی بر PLC و DC در دانشگاه مهاجر اصفهان برگزار شد.

مهدیان معاون امور مراکز اداره کل ضمن حضور و سخنرانی در سمینار فوق اظهار داشت: اهمیت ارائه آموزش‌های مهارتی به دانشجویان در ظرفیت‌های سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای بسیار تاکید شده است.

آقایان ماهر مولف کتاب زیمنس و دهقان مولف کتاب دلتا نیز از سخنرانان علمی همایش فوق بودند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز