خبرگزاری کار ایران

پیام تسلیت مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی به مناسبت سالروز درگذشت نوربخش و تاج‌الدین

asdasd
کد خبر : ۹۹۵۲۸۳

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی به مناسبت دومین سالروز درگذشت دکتر نوربخش و مرحوم تاج‌الدین پیامی را صادر کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، متن پیام مصطفی سالاری به این شرح است: ۲۴ آبان ماه، مصادف با دومین سالروز عروج دو مدیر موفق کشور، شهدای خدمت دکتر سیدتقی نوربخش مدیرعامل اسبق و عبدالرحمن تاج‌الدین معاون حقوقی و امور مجلس اسبق سازمان تامین‌اجتماعی است؛ مدیران سختکوش و فرهیخته‌ای که برای خدمت به بیمه‌شدگان، مستمری‌بگیران و بازنشستگان تحت پوشش این سازمان، دمی آرام و قرار نداشتند و سخت‌کوشی و خستگی‌ناپذیری آنها مثال‌زدنی بود.

کارنامه موفق و برنامه‌های ماندگار روانشاد دکتر نوربخش در سازمان تامین‌اجتماعی و نوعدوستی وی در خدمت بی‌منت به اقشار کم درآمد جامعه، الگویی برای سایر مدیران کشور و این سازمان است.

مشیت الهی بر آن قرار گرفت که این دو مدیر توانمند کشور و خدمتگزاران صدیق مردم، 24 آبان ماه سال 1397 در یک ماموریت اداری در استان گلستان، بر اثر سانحه رانندگی به جوار رحمت حق عروج کرده و در پیشگاه حضرت حق آرام گیرند.

بدون تردید نام بزرگ این عزیزان، در قلب و خاطره مردم و به‌ویژه بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران و بازنشستگان تحت پوشش سازمان تامین‌اجتماعی، ماندگار و جاودان خواهد بود و خدمات و زحمات بی‌دریغ این مدیران دلسوز و شیفته خدمت، از یاد نخواهد رفت.

اینجانب، دومین سالروز شهادت این اسوه‌های تلاش و جهاد و ایثارگران خدوم را به خانواده و بازماندگان محترم آنان، کارکنان سازمان تامین اجتماعی و نیز شرکای اجتماعی سازمان تسلیت عرض می‌نمایم.

امید که در جوار رحمت پروردگار آسوده و آرام بیارامند و از آمرزش حضرت حق بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز