خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کار زنجان خبر داد؛

ماسک و اقلام بهداشتی رایگان در اختیار کارگران زنجانی قرار می‌گیرد

asdasd
کد خبر : ۹۸۰۸۲۵

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان، گفت: در تمام واحدهای تولیدی، صنعتی و کشاورزی استان ماسک و اقلام بهداشتی رایگان در اختیار کارگران قرار می‌گیرد.

به گزارش ایلنا، محمدرضا یوسفی صبح امروز یکشنبه در جمع خبرنگاران در محل استانداری زنجان، با بیان اینکه بیش از ۲ هزار و ۹۰۰ نفر از کارگران واحدهای تولیدی و صنعتی در استان زنجان دچار بیماری کرونا شدند، گفت: تاکنون از این تعداد مورد فوتی بیماری کرونا در کارگران استان زنجان نداشتیم.

وی اظهار کرد: کارگران واحدهای تولیدی در شهرستان‌های زنجان و ابهر بیشترین مبتلایان به بیماری کرونا در استان زنجان را دارند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان، با بیان اینکه با واحدهای تولیدی که در آن‌ها دستورالعمل‌های بهداشتی رعایت نشود به شدت برخورد می‌شود، گفت: تمام کارگران در واحدهای تولیدی موظف به رعایت بهداشت فردی و اجتماعی هستند.

یوسفی تاکید کرد: در تمام واحدهای تولیدی، صنعتی و کشاورزی استان ماسک و اقلام بهداشتی رایگان در اختیار کارگران قرار می‌گیرد.

وی افزود: تولید اقلام بهداشتی در واحدهای تولیدی استان زنجان روند روبه رشد دارد و با توجه به وضعیت موجود ماسک، در حال حاضر استان زنجان مشکل کمبود ماسک را ندارد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان، از تشکیل بیش از ۹۰۰ هسته همیار سلامت در واحدهای تولیدی و صنعتی استان زنجان خبر داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز