خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان‌سرو آباد مطرح کرد؛

بیمه روستایی یکی از ضروریات زندگی امروزی مردم است

asdasd
کد خبر : ۹۷۱۷۱۲

فرماندار شهرستان‌سرو آباد گفت: با توجه به کمک دولت در پرداخت یارانه بیمه‌ای، ارزان و در دسترس بودن، این بیمه بهترین گزینه بیمه‌ای برای مردم شهرستان است.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر، یوسف باشی در دیدار با جبار احمدپور مدیر استان کردستان بیمه روستایی را برای مردم از ضروریات زندگی امروزی آن‌ها برشمرد و افزود: تحقق این مهم نیازمند زحمت، تلاش و تبلیغ در میان مردم شهرستان است.

او گفت: برای تحقق سهمیه تکلیفی ابلاغی از طرف استاندار نیازمند همکاری همه‌جانبه دستگاه‌های دولتی در سطح شهرستان هستیم. با توجه به کمک دولت در پرداخت یارانه بیمه‌ای، ارزان و در دسترس بودن این بیمه  بهترین گزینه بیمه‌ای برای مردم شهرستان است.

در ادامه این دیدار مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کردستان گفت: تمامی ساکنان شهرستان سروآباد که فاقد بیمه‌ اجتماعی هستند می‌توانند عضو صندوق شوند و به منظور تحقق پوشش حداکثری بیمه روستایی در شهرستان نیازمند همکاری بیشتر فرمانداری و بخشداران شهرستان هستیم.

احمدپور موفقیت در ‌میزان تحقق سهمیه تکلیفی سطح را مرهون همکاری دهیاران، شوراها و بخشداران با کارگزاران و همکاران صندوق بیان کرد و با اشاره به طرح هر دهیار یک بیمه شده، گفت: این طرح جهت تحقق سهمیه تکلیفی ابلاغی استاندار به فرمانداران با استفاده از شبکه مویرگی دهیاران و شوراها در روستاها در زمان شیوع بیماری کرونا تصویب شده و جهت اجرا و تحقق آن نیازمند همکاری بخشداران، شوراها و دهیاران سطح شهرستان با عوامل صندوق در استان و شهرستان هستیم.

او با اشاره به اعتماد ویژه مردم متدین شهرستان به ماموستایان آئینی از آنان به عنوان معتمدین مردم خواست تا به منظور گسترش عدالت اجتماعی، در ترویج بیمه روستایی، صندوق را یاری دهند.

احمدپور همچنین از روسای ادارات شهرستان درخواست کرد تا از ظرفیت ترویجی خود در سطح شهرستان جهت ترویج بیمه روستائی بین خانوارهای شهرستان استفاده نمایند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز