خبرگزاری کار ایران

کارگران شهرداری کوت عبدالله:

دو ماه و نیم است که دستمزد نگرفته‌ایم/ نمی‌دانیم به کجا مراجعه کنیم/ تقسیمات بدون برنامه‌ریزی علت عدم تامین منابع مالی شهرداری کوت عبدالله

asdasd
کد خبر : ۹۶۸۴۸۱

کارگران شهرداری کوت عبدالله از عدم پرداخت دستمزدها علیرغم وعده‌های مکرر مسئولان خبر دادند و علت آن را عدم تامین منابع مالی به دلیل بلاتکلیفی شهرداری کوت عبدالله بین دو شهرستان کارون و اهواز عنوان کردند.

کارگران شهرداری کوت عبدالله در تماس با خبرنگار ایلنا گفتند: در اعتراض به چند ماه مزد معوقه دست از کار کشیدیم و زباله‌های شهری را جمع نکردیم با این حال هنوز مطالباتمان پرداخت نشده است.

این کارگران که بارها به مقامات ذیربط استان و شهرستان مراجعه کرده‌اند، اظهار داشتند: اعتراضاتمان به جایی نرسید. الان دو ماه و نیم است که دستمزد نگرفته‌ایم.

به گفته آنها، تعویق طولانی دستمزد در حالی اتفاق افتاده که برخی مسئولان شهری عامل اصلی مشکلات شهرداری کوت عبدالله را تعیین‌ نشدن محدوده بین اهواز و کارون و تقسیمات بدون برنامه‌ریزی عنوان می‌کنند.

به گفته این کارگران؛ کوت عبدالله شهر جدیدی است که در حاشیه شهر اهواز به عنوان مرکز شهرستان کارون  انتخاب شده است بنابراین شهرداری کوت عبدالله به نوعی بین دو شهرستان کارون و اهواز بلاتکلیف است و در نتیجه تامین منابع مالی حقوق کارگران نیز با مشکل روبرو است.

کارگران همچنین تاکید کردند: بارها برای مشخص شدن وضعیت پرداخت مطالباتمان مقابل ساختمان استانداری و فرمانداری جمع شدیم که با فشار مسئولان بالادستی، شهرداری در هر نوبت یک ماه از مطالباتمان را پرداخت می‌کند و مجددا باید برای دریافت طلب‌های بعدی تجمع کنیم.

کارگران شهرداری کوت عبدالله در ادامه تصریح کردند: جدا از کارگران، پرداخت حقوق کارمندان شهرداری نیز به تاخیر افتاده و آنها نیز مشکلات معیشتی دارند.

این کارگران اظهار داشتند: اگر بی‌توجهی‌های مسئولان شهری در خصوص پرداخت حقوق‌مان ادامه پیدا کند نمی‌دانیم به کجا مراجعه کنیم؛ درمانده شده‌ایم و با این شرایط قادر به کار کردن نیستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز