خبرگزاری کار ایران

منتخبان هیئت مدیره و بازرسان اتحادیه امکان معرفی شدند/ برگزاری مراسم ترحیم برای «ابوالقاسم سرحدی‌زاده»

asdasd
کد خبر : ۹۴۱۰۴۱

مجمع اتحادیه سراسری تعاونی‌های مصرف کارگران کشور (اتحادیه امکان) امروز (پنجشنبه/۲۶ تیر) در محل این اتحادیه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مجمع اتحادیه سراسری تعاونی‌های مصرف کارگران کشور (اتحادیه امکان) امروز (پنجشنبه/۲۶ تیر) در محل این اتحادیه برگزار شد. 

این مجمع به منظور بررسی عملکرد هیئت مدیره و حساب‌های سال ۹۸، و انتخابات هیات مدیره و بازرسین برگزار شد. پس از استقرار هیئت رئیسه به ریاست دبیرکل خانه کارگر، گزارش‌های هیئت مدیره و حساب‌های مالی سال ۹۸، که به صورت مکتوب به اعضای مجمع ارائه شده بود، مورد بحث قرار گرفت و عملکرد هیئت مدیره و حساب‌های مالی سال ۹۸، مورد تصویب اعضای مجمع قرار گرفت. پس از آن، انتخابات برگزار و اعضای هیئت مدیره به ترتیب آرا اخذ شده معرفی شدند. 

اسامی اعضای اصلی هیئت مدیره که به مدت ۳ سال انتخاب شدند، به ترتیب آرا، به این شرح است: 

۱- عبدالرضا مصری

۲- محمدرضا حائری

۳- منوچهر خیری پور

۴- هادی مقدسی

۵- کریم صادق زاده تبریزی

۶- اصغر برشان

۷- نصرا... دریابیگی

منتخبان علی البدل هئیت مدیره: 

۸- آقای علی یزدانی

اسامی بازرسین منتخب اصلی و علی‌البدل هم به این شرح است: 

۱- موسسه حسابرسی آزمون سامانه

۲- حسن ایزدی

۳- عبدالله رئیسی

عضو علی البدل بازرسان:

۴- سید جلیل امام

گفتنی است که مجمع عمومی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و با حضور نماینده وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد. 

در جلسه امروز مجمع به دلیل درگذشت «ابوالقاسم سرحدی زاده» فضای حزن و اندوه سنگینی حاکم بود. «علیرضا محجوب» دبیرکل خانه کارگر و «حسن رسولی» رئیس اتحادیه امکان در مورد شخصیت و تاثیرگذاری مرحوم سرحدی‌زاده در مسائل کارگری سخنرانی کردند.  

محجوب با بیان اینکه درگذشت آقای سرحدی زاده موجب تاسف و تاثر جامعه کارگری شد، گفت: «منش، تقوا و بزگواری ایشان باید سرلوحه تمام افرادی باشد که دغدغه زیست عزتمندانه کارگران را دارند. اگر وجود ایشان نبود، نمی‌توانستیم متر و معیاری دقیقی برای سنجش سیرت نکو داشته باشیم.»

وی افزود: «به راستی آقای سرحدی‌ زاده توانستند پیش از انقلاب و پس از انقلاب در بروز حرکت‌های جمعی و هدایت احساسات پرشور و عدالت‌خوهانه به سمت عقلانیت و حرکت‌های موثر جمعی تاثیرگذار باشند؛ به نحوی که امروز فقدان قدرت برنامه‌ریزی شادروان سرحدی‌زاده را احساس می‌کنیم. راه او و اندیشه او باید راه و اندیشه تک تک ما باشد.» 

رسولی هم با تاکید بر تاثیرگذاری مرحوم سرحدی‌زاده بر حرکت‌های جمعی، گفت: «ایشان به درستی می‌دانستند کجا و چگونه می‌توان حرکت‌های مستقل و دغدغه‌مند را به حرکت‌های متعالی ارتقا داد و به کمال انسجام و وحدت رسید. اگر چنین شخصیت تاثیرگذاری را در میان خود نداریم، حتما میراث اخلاقی، علمی و عملی را به صورت یک کتاب نانوشته پیش روی چشم و ذهن خویش داریم.»

وی افزود: «نام سرحدی زاده یادآور وحدت و اخلاق نکوست. ظرفیت‌های ایشان امروز بیش از همیشه به کار انسان می‌آید؛ انسانی که می‌خواهد دایره اخلاق را بگستراند و دست هم نوع خود را برای تعاون و توسعه بگیرد. شادروان سرحدی‌زاده توانست ذهن همه را به روی دنیایی که نیازمند تحول انسان است، بگشاید و به نور معرفت روشن کند.»  

منتخبان هیئت مدیره و بازرسان اتحادیه امکان معرفی شدند/ برگزاری مراسم ترحیم برای «ابوالقاسم سرحدی‌زاده»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز