خبرگزاری کار ایران

خانه کارگر درگذشت ابوالقاسم سرحدی‌زاده را تسلیت گفت

asdasd
کد خبر : ۹۴۰۲۵۹

خانه کارگر در پیامی فقدان ابوالقاسم سرحدی‌زاده، تلاشگر عرصه کارگری را به کارگران سراسر کشور و خانواده او تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، خانه کارگر به مناسبت درگذشت مرحوم ابوالقاسم سرحدی‌زاده، وزیر کار دولت میرحسین، پیام درگذشتی صادر کرد.

متن پیام تسلیت خانه کارگر به شرح زیر است:

«مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا   

( احزاب ــ آیه ۲۳ )

خبر درگذشت یار و همراه خانه کارگر و محرومان و مستضعفان برای تمامی کسانی که ابوالقاسم سرحدی‌زاده را می‌شناختند مایه تاسف و اندوه فراوان است.

ابوالقاسم سرحدی‌زاده پس از سال‌ها مبارزه با رژیم ستمشاهی و تلاش و خدمت در عرصه‌های مختلف جمهوری اسلامی از خدمت به زندانیان تا به عنوان رئیس کل زندان‌ها تا وزیر کار و امور اجتماعی برای خدمت به کارگران از او چهره‌ای نستوه و ماندگار که هرگز از قاب تاریخ ایران پاک نخواهد شد، بجا گذاشت.

در تمامی دورانی که در مجلس شورای اسلامی به عنوان نماینده حضور داشت سعی کرد به خوبی به عنوان رئیس کمیسیون اجتماعی، کارگران، طبقات محروم، معلولان و همه ستمدیدگان را فراموش نکند.

ابوالقاسم سرحدی‌زاده پس از تاسیس حزب اسلامی کار به عنوان یکی از بانیان آن اولین دبیرکلی این حزب را که بَنایش تأسیس حزبی برای کارگران بود را عهده‌دار گردید و طی یک دوره چهارساله با وفق دادن خود با جوانان پرشوری که در حزب گردهم آمده بودند، راه آینده را یعنی اتکا به نیروی جوان و پرشور نشان داد. او تا پایان عمر پربرکتش عهده‌دار عضویت در هیئت مدیره اتحادیه امکان و هیئت امنای دانشگاه کار در سنگر حمایت از کارگران باقی ماند.

خانه کارگر جمهوری اسلامی ایران بر خود می‌داند که در سوگ این عزیز به تسلیت نشسته و به همه دوستداران خصوصاً همسر مبارز و فرزندان رشیدش عمیقا این ضایعه بزرگ را تسلیت بگوید.

خانه کارگر جمهوری اسلامی ایران»

خانه کارگر درگذشت ابوالقاسم سرحدی‌زاده را تسلیت گفت

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز