خبرگزاری کار ایران

پیام تبریک مدیرعامل تامین اجتماعی به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی

asdasd
کد خبر : ۹۱۴۶۰۸

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در پیامی فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت، روز ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت.

به گزارش ایلنا به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، متن پیام «مصطفی سالاری» بدین شرح است:

تحولات ایجاد شده در زمان کنونی بویژه در حوزه فناوری‌های نوین ارتباطی و رسانه‌ای، جهان را کوچک‌تر، انسان‌ها را نزدیک‌تر و فرآیندها و امور عمومی را شفاف‌تر ساخته است ‌که شناخت دقیق‌تر و بیشتر از اثربخشی شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌ها را طلب می‌کند.

مردم با استفاده از ظرفیت‌ها و روشهای نوین و امروزی فریضه‌ امر به معروف و نهی از منکر میتوانند نقش نظارتی خود نسبت به نهادهای عمومی را بهتر و بیشتر اعمال نمایند که روابط عمومی‌ها به عنوان پیشگام و پیشاهنگ ارتباطات مردم و سازمان‌ها و نهادهای عمومی نقش پررنگ و اساسی در تحقق این امر دارند.

اگرچه اقدامات این حوزه تلاشی هنرمندانه برای انعکاس فعالیت‌های یک نهاد است اما نباید فقط به بازگویی و تبلیغ حرف‌های مسئولین اکتفا کنند و در مقابل باید با کارکرد تعاملی و طرفینی، نظارت  مردم بر مسئولان را نیز محقق نمایند.

بی‌تردید بهره‌گیری از مشارکت عمومی و خرد جمعی در تصمیم‌گیری‌ها موجب افزایش سطح آگاهی جامعه از نحوه‌ عملکرد و خدمت‌رسانی شده و نقش ذینفعان در پیشبرد اهداف سازمانی و بهره‌گیری مطلوب از خدمات و تصمیمات را پررنگ‌تر و امید به آینده بهتر را تقویت و نظارت مردم بر دولت را تسهیل می‌نماید.

اینجانب ضمن عرض تبریک بیست و هفتم اردیبهشت ماه روز ارتباطات و روابط عمومی به فعالان این عرصه که به‌راستی دیدبان صادق جامعه قلمداد میشوند، امیدوارم همکاران این حوزه در سازمان تامین اجتماعی با بهره‌گیری از ابزارهای نوین ارتباطی، ایده‌ها و خلاقیت‌های نوآورانه بیش از گذشته در جهت بهبود عملکرد، اصلاح فرآیندها و ارتقای خدمات این سازمان به کلیه شرکای اجتماعی، بیش از ۴۴ میلیون نفر مخاطب و کلیه ذینفعان سازمان بردارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز