خبرگزاری کار ایران

اختصاص دو بیمارستان تامین اجتماعی اصفهان به بیماران کرونایی

asdasd
کد خبر : ۹۱۳۰۹۵

مدیر درمان تامین اجتماعی استان اصفهان گفت: از ۳ بیمارستان ملکی سازمان تامین اجتماعی در استان اصفهان، ۲ بیمارستان حضرت فاطمه الزهرا(س) نجف‌آباد و دکتر غرضی را به بیماران کرونایی اختصاص دادیم.

 به گزارش ایلنا به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، علی اعتصام پور در نشست هم‌اندیشی با مدیران اجرایی ضمن تشریح اقدامات زیربنایی در این استان ازجمله افزایش فضاهای فیزیکی، تجهیز و به‌روزرسانی امکانات پزشکی، انعقاد قرارداد با پزشکان متخصص و مراکز درمانی به منظور تسهیل در ارائه خدمات و ارتقای سطح کمی و کیفی آن، تشکیل کمیته‌های تخصصی در جهت بهبود فرآیند درمان و نظارت بر هزینه‌های درمانی، اجرای سیستم ارجاع بیمار و تاکید بر تکریم مراجعان، تاکید کرد: در ارتباط با توسعه استان اصفهان لازم است نشست‌های هم اندیشی بین مسئولان و مدیران اجرایی به طور مستمر برگزار شود.

او گفت: با شیوع بیماری کرونا بار درمان مستقیم سازمان تامین اجتماعی وسیع‌تر از قسمت‌های دیگر بود و در این استان از ۳ بیمارستان ملکی، ۲ بیمارستان حضرت فاطمه الزهرا(س)نجف آباد و دکتر غرضی را به بیماران کرونایی اختصاص دادیم.

مدیر درمان تامین اجتماعی اصفهان افزود: با تعامل بسیار خوبی که با خیرین داشتیم، قریب به ۲۰۰ میلیون تومان تجهیزات درمانی و ۱۰۰۰ بسته حمایتی برای بیماران کرونایی تهیه شد که کار بسیار حسنه‌ای بود.

 اعتصام پور در ادامه عنوان کرد: پلاسما درمانی و طرح تحقیقاتی با مرکز عالی پژوهش، ۲ طرح تحقیقاتی است که در اصفهان انجام شد و اثرات بسیار خوبی داشت.

عباس رضایی (استاندار اصفهان) نیز در این نشست، از اقدامات ارزنده مدیریت درمان تامین اجتماعی اصفهان، بدلیل حضور موثر در اپیدمی شیوع کووید ۱۹ تقدیر کرد.

او با اشاره به مشکلات بوجود آمده ناشی از شیوع کرونا گفت: این بیماری تبعات مختلفی در عرصه‌های اقتصادی، اجتماعی، امنیتی و کار و اشتغال داشته است و بی‌شک بخش کارگری نیز با مشکلات متعدد ناشی از آن مواجه هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز