خبرگزاری کار ایران

ثبت‌نام ۴ هزار و ۱۵۳ نفر برای دریافت بیمه بیکاری در شهرستان اسلامشهر/ تشکیل کارگروه عوامل تعطیلی واحد‌های تولیدی

asdasd
کد خبر : ۹۰۸۳۷۲

فرماندار شهرستان اسلامشهر گفت: حدود ۴ هزار و۱۵۳ کارگر برای دریافت مقرری بیمه بیکاری ناشی از کرونا در این شهرستان ثبت‌نام کرده‌اند.

به گزارش ایلنا، مسعود مرسل‌پور در مراسم تجلیل از کارگران نمونه ضمن تبریک هفته کار و کارگر گفت: کارگروهی برای بررسی عوامل تعطیلی برخی واحدهای تولیدی و صنعتی که به بیکاری تعدادی از کارگران منجر شده تشکیل شده تا بتوانیم این واحدها را به چرخه فعالیت و تولید بازگردانیم.

او گفت: ۱۵۳ درصد سهمیه ایجاد اشتغال این شهرستان در سال گذشته در سامانه رصد اشتغال وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی تحقق یافته است.

وی ادامه داد: در سالجاری نیز از تمامی ظرفیت‌های شهرستان اسلامشهر برای ایجاد فرصت‌های شغلی جدید با اولویت کارگران بیکار شده بر اثر کرونا و فراهم ساختن زمینه تحقق جهش تولید استفاده می‌کنیم.

فرماندار شهرستان اسلامشهر گفت: کارگران سرمایه‌های ارزشمند کشور در حوزه اشتغال و تولید محسوب می‌شوند.

مرسل‌پور باتوجه به نقش‌آفرینی کارگران در کم کردن آثار تحریم‌های ظالمانه آمریکایی‌ها گفت: با اعمال تحریم‌های بی‌سابقه علیه ایران اسلامی این کارگران بودند که با همت و تلاش عالی خود چرخ‌های تولید را در کارخانه‌ها، مراکز صنعتی و تولیدی به چرخش درآوردند و کشور را در حوزه‌های بسیاری از نیاز به خارج از مرزها بی‌نیاز ساختند.

در پایان این مراسم مسعود مرسل‌پور (فرماندار اسلامشهر) به مناسبت هفته کار و کارگر از کارگران نمونه واحدهای تولیدی، صنعتی و خدماتی این شهرستان تجلیل کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز