خبرگزاری کار ایران

سهرابی:

500 بیمار مشکوک و مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های تامین اجتماعی استان مرکزی بستری شدند

asdasd
کد خبر : ۹۰۵۳۱۴

مدیر درمان تامین اجتماعی مرکزی، گفت: در این مدت بیش از 500 بیمار مشکوک و مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های تامین اجتماعی استان مرکزی پذیرش و بستری شدند.

به گزارش ایلنا به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، «بهروز اکرمی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی در دیدار با مدیر درمان تامین اجتماعی استان مرکزی گفت: بیمارستان‌های تامین اجتماعی امید جامعه کارگری هستند و باید توجه ویژه‌ای به این قشر شریف داشته باشیم.

وی افزود: مخاطبین اصلی و جامعه هدف تامین اجتماعی، طبقه پرتلاش و شریف کارگران هستند پس وظیفه ما حمایت از سازمان تامین اجتماعی در راستای ارائه خمات مطلوبتر به جهادگران عرصه تولید است.

روح اله سهرابی، مدیر درمان تامین اجتماعی مرکزی نیز در این دیدار گفت: بیمارستان‌های تامین اجتماعی از همان ابتدای شیوع ویروس کرونا به ارائه خدمات و درمان بیماران کرونایی پرداختند و پزشکان، پرستاران و کادر درمانی برای مبارزه با این ویروس و نجات جان هموطنان تلاش شبانه‌روزی دارند. 

وی افزود: در این مدت بیش از 500 بیمار مشکوک و مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های تامین اجتماعی استان مرکزی پذیرش و بستری شدند و با تمهیدات صورت گرفته در این استان شاهد روند کاهش بیماران بستری در مراکز درمانی هستیم.

سهرابی با تقدیر از همکاری و مساعدت مقامات استانی، اظهار کرد: حمایت مسئولان از سازمان تامین اجتماعی، در واقع حمایت از زندگی و آینده طبقه شریف کارگر است که سودمندترین افراد برای جامعه هستند.

وی افزود: هدف ما استفاده حدکثری از ظرفیت‌ها و پتانسیل مراکز درمانی با جذب پزشکان متخصص در رشته‌های مختلف است تا با ارتقای خدمات درمانی، رضایتمندی مراجعین افزایش یابد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز