خبرگزاری کار ایران

پناهی زاده:

ابتلای 300 نفر از کادر درمان تامین اجتماعی به کرونا/ سالمندان با علائم سرفه و تنگی نفس به مراکز درمانی مراجعه کنند

asdasd
کد خبر : ۹۰۰۶۹۷

برنامه «چشم و چراغ» با موضوع بایسته‌های سبک زندگی سالمندان در شرایط پاندمی کرونا با حضور داریوش پناهی‌زاده، معاون اداره کل درمان مستقیم سازمان تامین اجتماعی روانه آنتن رادیو گفتگو شد.

به گزارش ایلنا به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، پناهی زاده به اقدامات سازمان تامین اجتماعی در خصوص مقابله با بیماری کرونا اشاره کرد و گفت: سازمان از ابتدای شیوع این ویروس با 77 بیمارستان ملکی، 310 پلی کلینیک و مرکز درمانی، 8هزار پزشک و نزدیک به 50هزار نفر کادر پزشکی و درمانی در خدمت مردم است.

معاون اداره کل درمان مستقیم سازمان تامین اجتماعی از ابتلای 300 نفر از کادر درمانی تامین اجتماعی به ویروس کرونا خبر داد و گفت : متاسفانه تعدادی از همکاران بخش درمان، جان خود را در اثر این بیماری از دست دادند.

پناهی‌زاده، با تاکید بر اینکه شیوع کرونا یک موضوع جهانی است، عنوان کرد: از آنجایی که این ویروس جدید است، کشف واکسن و داروهای قطعی زمان بر و مشکل است. از این رو انتظار می رود این بیماری تا مدتها وجود داشته باشد.

وی با بیان اینکه نشانه‌ها و عوارض بیماری در سالمندان به دلیل سن آنها کمی با دیگر گروه‌های سنی تفاوت دارد ، اظهار کرد: بیشترین علامتی که در سالمندان مشاهده می‌شود سرفه و تنگی نفس است و نشان‌دهنده درگیر شدن سیستم تنفسی است که باید بلافاصله به پزشک مراجعه شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز