خبرگزاری کار ایران

۲۸ هزار نفر در قالب تعاونی در لرستان مشغول به کار هستند

asdasd
کد خبر : ۸۹۷۲۲۴

مدیرکل تعاون، کار و فاه اجتماعی لرستان با اشاره به فعالیت دو هزار و ۸۰۰ تعاونی در لرستان، بیان داشت: تعداد اعضای این تعاونی‌ها ۲۸ هزار نفر است که در آنها مشغول به کار و فعالیت هستند.

 به گزارش ایلنا به نقل از  روابط عمومی اداره کل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان لرستان، علی آشتاب با اشاره به پیگیری دعاوی کارگری و کارفرمایی لرستان طی سال گذشته، عنوان کرد: ۶۰ درصد از دعاوی کارگری و کارفرمایی در استان به شکل سازشی حل و فصل شد.

مدیرکل تعاون، کار و فاه اجتماعی لرستان در ادامه با اشاره به انجام ۲۵ هزار مورد بازرسی دوره‌ای و مرتب از بنگاههای اقتصادی، اصناف و کارخانه‌های لرستان طی سال گذشته، تصریح کرد: در حال حاضر ۳۱۴ تشکل کارگری و کارفرمایی در استان فعالیت دارند.

آشتاب با اشاره به فعالیت دو هزار و ۸۰۰ تعاونی در لرستان، بیان داشت: تعداد اعضای این تعاونی‌ها ۲۸ هزار نفر است که در آنها مشغول به کار و فعالیت هستند.

او در ادامه با اشاره به فعالیت تعاونی‌های استان در حوزه تولید ماسک، تصریح کرد: در حال حاضر روزانه ۳۵ هزار عدد ماسک توسط تعاونی‌های لرستان تولید می‌شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان با اشاره به فعالیت مطلوب تعاونی‌ها لرستان در حوزه‌های مختلف، گفت: طی سال گذشته سفیر تعاون کشور از استان لرستان بود.

آشتاب از بکارگیری فارغ‌التحصیلان دانشگاهی در بنگاه‌های اقتصادی استان خبر داد و گفت: در حال حاضر مهم‌ترین مطالبه مردم استان رفع معضل بیکاری است و این امر تنها با همکاری همه دستگاه‌های اجرایی و همچنین استفاده از ظرفیت نمایندگان رفع خواهد شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان، همچنین بر ضرورت پیگیری برای دریافت تسهیلات از صندوق کارآفرینی امید، صندوق کارآفرینی روستایی و همچنین ظرفیت بسیج سازندگی در حوزه اشتغال و تولید استان تاکید کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز