خبرگزاری کار ایران

در تماس با ایلنا مطرح شد؛

آزمون دانشگاه فرهنگیان را برای آموزش‌دهندگان نهضت سوادآموزی حذف کنید/ سالهاست در روستاها به کار تعلیم و تربیت مشغولیم

asdasd
کد خبر : ۸۹۲۳۶۷

آموزش‌دهندگان نهضت سوادآموزی خواستار حذف آزمون ورودی و عمل به مصوبات قبلی هستند.

نمایندگان جامعه آموزش‌دهندگان نهضت سوادآموزی کشور در تماس با خبرنگار ایلنا، از تداوم برگزاری آزمون ورودی انتقاد کردند و گفتند: آموزش‌دهندگان نهضت سوادآموزی خواستار اجرای مصوبه سال 97 در رابطه با تبدیل وضعیت به صورت پیمانی و حذف تبعیض اعمال شده توسط کمیسیون تحقیقات مجلس هستند.

آنها می‌گویند: باتوجه به شرایط بحرانی جامعه و حذف کلیه آزمون‌ها، خواستار حذف آزمون ورودی دانشگاه فرهنگیان برای آموزش‌دهندگان نهضت هستیم؛ این اتفاقی است که برای سه گروه دیگر متقاضی افتاده است و نباید در حق آموزش‌دهندگان تبعیض قایل شوند.

نمایندگان جامعه آموزش‌دهندگان نهضت با بیان اینکه اکثریت ما بیش از ده سال سابقه کار و تدریس سخت در روستاها داریم، افزودند: ما پیش از این، آزمون جهاد را داده‌ایم و 70 درصد از ما امسال به عنوان معلم حق‌التدریس در مدارس کشور مشغول به کار هستیم. در این شرایط کرونایی، آیا ما به تدریس و دغدغه‌های آن بپردازیم، به بیماری و پیشگیری از آن فکر کنیم یا برای آزمون فرهنگیان آماده شویم؟! فرق ما با گروه‌های دیگر چیست که برای آنها آزمون حذف شده است؟!

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز