خبرگزاری کار ایران

شرکت «میلاد پلاست» موقتا از تعطیلی نجات پیدا کرد/ اختصاص ۳۰۰۰ میلیون ریال تسهیلات برای خرید مواد اولیه

asdasd
کد خبر : ۸۹۱۱۳۷

کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان ایلام به ریاست معاون امور هماهنگی اقتصادی استانداری و با حضور رئیس سازمان صمت، مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی رئیس شعب بانک ملی، رئیس اعتبارات بانک سپه و چند تن از کارشناسان سازمان های مرتبط به دلیل اهمیت موضوع و رفع مشکلات تولید کنندگان، در محل کارگاه تولید دستکش نایلونی شرکت "میلاد پلاست" تشکیل و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

به گزارش ایلنا به نقل از وزارت صمت، «یاراله نصیری» رئیس سازمان صمت استان ایلام و دبیر کارگروه تسهیل این استان بیان کرد: این واحد کوچک صنعتی سال ۹۶ تاسیس شده و به دلیل مشکلات بازار تاکنون تعطیل بوده است.

وی اضافه کرد: باتوجه به افزایش تقاضای بازار، فعالیت این واحد دو هفته قبل ازعید نوروز شروع شد.

رئیس سازمان صمت ایلام در ادامه از اختصاص مبلغ ۳۰۰۰ میلیون ریال تسهیلات با عاملیت بانک سپه جهت تامین سرمایه در گردش و خرید مواد اولیه به صورت فوری خبر دارد.

نصیری گفت: شرکت میلاد پلاست روزانه قادر است ۲۰ هزار جفت دستکش در یک شیفت کاری تولید کند و در صورت تامین مواد اولیه و سرمایه درگردش، ظرفیت تولید تا ۴۰ هزار جفت در روز را دارد.

رئیس سازمان صمت استان ایلام به همراه معاون بازرسی و نظارت، تعدادی از بازرسین سازمان با حضور در سطح بازار، وضعیت عرضه میوه و تره بار را بررسی کردند.

در این بازرسی‌ها علاوه بر رصد قیمت میوه و دیگر کالاهای اساسی مورد نیاز مردم در مراکز عرضه، واحدهای صنفی توزیع‌کننده میوه شب عید نیز مورد بازرسی قرار گرفتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز