خبرگزاری کار ایران

امامی امین:

غربالگری نیروی انسانی واحدهای تولیدی و اصناف اجرا می‌شود

asdasd
کد خبر : ۸۸۹۵۳۵

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران، گفت: با توجه به اینکه نیروی انسانی واحدهای تولیدی و اصناف استان ممکن است مسافرت رفته باشند و هنگام بازگشت ناقل کرونا باشند، طرح غربالگری برای آنان اجرا می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، «محمد امامی امین» گفت: باتوجه به اینکه نیروی انسانی واحدهای تولیدی و اصناف استان ممکن است مسافرت رفته باشند و هنگام بازگشت ناقل کرونا باشند طرح غربالگری برای آنان اجرا می‌شود تا نگرانی بابت این موضوع وجود نداشته باشد.

وی تاکید کرد: با توجه به شرایط اقتصادی کشور  و شیوع ویروس کرونا، اصناف و واحدهای تولیدی و تجاری استان تهران دچار مشکلاتی شدهاند که امید است در سالجاری این مشکلات حل شوند.

امامی امین گفت: مایحتاج مورد نیاز مردم تامین شده و نگرانی بابت این قضیه وجود ندارد همچنین برای رفاه حال شهروندان و تامین نیازمندی‌ها فروشگاههای زنجیرهای، نانواییها، میادین میوه و تره بار، سوپرمارکت ها و مراکز خدماتی در تعطیلات نیز دایر است.

وی همچنین با اشاره به ضرورت حرکت در مسیر تحقق شعار سال مورد تاکید مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: باید تمام تلاش و توان خود را به کار بگیریم تا بتوانیم در مسیر (جهش تولید) حرکت کنیم تا مشکلات پیش آمده برای واحدهای تولیدی رفع شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز