خبرگزاری کار ایران

بر مبنای تفاهم نامه وزارت کار و صندوق فولاد؛

بازنشستگان فولاد از 270 مجموعه ورزشی و فرهنگی کارگران کشور بهره‌مند می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۸۸۵۹۰۷

وزارت کار در راستای ارتقا سطح سلامت جامعه و ایجاد نشاط اجتماعی بین بازنشستگان، به استناد اهداف تعیین شده در ماده 3 اساسنامه مجموعه های ورزشی و تفریحی کارگران کشور تفاهم نامه ای با صندوق بازنشستگی فولاد منعقد کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی، در نشست مشترکی که امروز با حضور صادقی‌فر (معاون فرهنگی اجتماعی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی) و رضا مسرور (مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد) برگزار شد، تفاهم نامه همکاری متقابل بین طرفین به امضا رسید.

در این نشست که با حضور «حیدری» مدیر کل امور ورزشی و «صالحی» معاون اداری مالی صندوق بازنشستگی فولاد در محل صندوق بازنشستگی فولاد انجام شد، معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: ظرفیتها و امکانات این وزارتخانه در حد بسیار خوبی است و از آنجا که گستره این امکانات در تمامی استان‌ها است بازنستگان فولاد و خانوادههای ایشان میتوانند از این امکانات به خوبی بهره مند شوند.

صادقی فر گفت: اتفاقا مجموعه‌های ورزشی عموما صبح‌ها کمتر مورد استفاده قرار می‌گیرند و از طرفی شرایط بازنشستگان به گونه‌ای است که فرد صبح فرصت و توان بیشتری برای استفاده از مجموعه‌های ورزشی و تفریحی دارد. یقینا این تفاهمنامه می‌تواند آغاز فصل جدیدی در سلامت بازنشستگان فولاد باشد.

«رضا مسرور» مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد نیز با قدردانی از توجه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی به موضوع نشاط و شادابی و سلامت بازنشستگان، گفت: تبلیغات و اطلاع‌رسانی در این حوزه بیشتر باید صورت بگیرد تا اقشار مختلف جامعه هدف و به خصوص بازنشستگان و حتی مدیران بدانند که از چه ظرفیت و توانمندی بالایی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در جهت سلامت همه اقشار برخوردار است.

وی گفت: ما هم آماده همکاری متقابل هستیم و سعی می‌کنیم این تفاهم نامه آغاز یک فصل جدید بین صندوق و معاونت فرهنگی و اجتماعی و اداره کل امور ورزشی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز