خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر:

نیازی به مراجعه حضوری نیست، دفترچه را به بیمه‌شدگان تحویل می‌دهیم

asdasd
کد خبر : ۸۸۰۳۹۴

مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر گفت: باتوجه به شیوع ویروس کرونا بیمه‌شدگان از خدمات غیرحضوری سازمان تامین اجتماعی استفاده کنند.

 به گزارش ایلنا به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، عبدالله شیرکوند گفت: توصیه ما به بیمه‌شدگان، بازنشستگان و کارفرمایان این است که به‌جای مراجعه حضوری به شعب و کارگزاری‌ها از خدمات غیرحضوری تأمین اجتماعی استفاده کنند.

مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر افزود: باتوجه به شیوع ویروس کرونا، به تمامی بیمه‌شدگان، بازنشستگان و کارفرمایان توصیه می‌کنیم که قبل از مراجعه حضوری به شعب و کارگزاری‌های تأمین اجتماعی ابتدا از طریق درگاه خدمات غیرحضوری این سازمان درخواست خود را ثبت و پیگیری کنند.

وی با اشاره به اینکه مهمترین خدمتی که بیمه‌شدگان برای استفاده از آن به واحدهای اجرایی سازمان تأمین اجتماعی مراجعه می‌کنند، مربوط به دفترچه‌های درمانی است،‌ افزود: توصیه ما به افرادی که قصد دریافت دفترچه جدید دارند، این است که قبل از مراجعه حضوری به شعب و کارگزاری‌های سازمان تأمین اجتماعی ابتدا ازطریق سامانه خدمات غیرحضوری به نشانی https://eservices.tamin.ir/ درخواست خود را ثبت کنند تا در زمان حضور در واحدهای مربوطه؛ تحویل دفترچه آنان در کمترین زمان ممکن انجام شود.

شیرکوند با اشاره به شرایط فعلی و خطر شیوع ویروس کرونا به منظور جلوگیری از ازدحام جمعیت در شعب و کارگزاری‌های تأمین اجتماعی گفت: دفترچه بیمه افرادی که تا پایان بهمن ماه دارای اعتبار باشد، تا پایان فروردین معتبر است و عملا نیاز به تمدید اعتبار نخواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز