خبرگزاری کار ایران

جشن ولادت حضرت زهرا(س) در خانه کارگر برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۸۷۲۳۲۷

جشن ولادت حضرت زهرا(س) با حضور علیرضا محجوب (دبیرکل خانه کارگر و رئیس فراکسیون کارگری مجلس) در دانشگاه علمی کاربردی خانه کارگر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علیرضا محجوب در مراسم جشن ولادت حضرت زهرا(س) در خانه کارگر گفت: از همه اعضا که در این مراسم حضور دارند، تشکر می‌کنم. جمعیت بیشتر مردان در این مراسم نشان از همدلی و خواهردوستی و همسردوستی دارد و من هم به نوبه خود این روز را تبریک می‌گویم. نقش فاطمه(س) در تاریخ اسلام غیرقابل انکار است. ایشان یکی از زنان بزرگ دین بوده که نقش برجسته و بی‌بدیلی دارد. انشالله در تبریکات و هدایایی که امروز به زنان می‌دهید، نهایت توجه را به صاحب امروز داشته باشید.

در ادامه، محمدرضا بادامچی گفت: بسیار خوشبختم که در بین اعضای خانه کارگر هستم و روز زن را تبریک می‌گویم. ما در سنگر کار در خدمت شما هستیم و قانون کار و کارگر را همراه با آقای محجوب پیگیری می‌کنیم.

وی همچنین درباره همسان‌سازی حقوق بازنشستگان توضیح داد: ۵۰ هزار میلیارد را برای همسان‌سازی تصویب کردند که تامین اجتماعی با پرداخت آن موافقت کرده است. بر این اساس دستور پرداخت نصف آن داده شده و پرداخت نصف دیگر آن را نیز پیگیری می‌کنیم تا اعطا شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز