خبرگزاری کار ایران

بیانیه اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب

asdasd
کد خبر : ۸۷۰۵۶۵

اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری کشور درباره چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، بیانیه‌ای را منتشر کرد.

به گزارش ایلنا؛ متنِ بیانیه به این شرح است: 

« بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ» 

"وَقُلْ جَاءَ الْحَقُّ وَزَهَقَ الْبَاطِلُ إِنَّ الْبَاطِلَ کَانَ زَهُوقًا" 

حق آمد و باطل نابود شد؛ یقیناً باطل نابود شدنی است

امسال در حالی چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را جشن می‌گیریم که ملت عزیز ایران حدود چهل روز در سوگ از دست دادن شهید عالی ‌مقام سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی به سر می‌برد. این جشن ملی غم بزرگی بر دوش خود دارد اما به نظر می‌رسد به همان اندازه دلیل و انگیزه حضور هم وجود دارد. شهادتی که هم سبب مستحکم‌تر شدن ریشه انقلاب اسلامی شده است و هم روحیه انقلابی و تسلیم‌ناپذیری را در سطح جهان گسترش داده است.

سردار دلها با شهادتش موقعیت استراتژیک ایران در منطقه را بهبود بخشید و موجی از اتحاد و همدلی را در بین مردم کشور عزیزمان به وجود آورد. اتحادی که به برکت خون سردار سلیمانی، ملت ایران را بار دیگر در مراسم تشییع فرمانده شهید در سراسر ایران دورهم جمع کرد و به گفته رهبر انقلاب یک یوم الله را رقم زد ظاهراً منحصر به یک زمان خاص نیست بلکه در تمامی عرصه‌های شاهد حضور پرشور مردم هستیم.

مردم عزیزمان با مشکلاتی اقتصادی و معیشتی رو برو هستند ولی با قلبشان در جشن چهل و یک سالگی پیروزی انقلاب اسلامی حضور پیدا می‌کنند؛ آنهم به احترام دستانی که مقاومت کرد تا پای دشمن به خاک این سرزمین باز نشود؛ به احترام سرداری که وحدت‌آفرین شد. به نظر می‌رسد 22 بهمن امسال مملو از سردار سلیمانی‌ها خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز