خبرگزاری کار ایران

محمدرضا بادامچی:

فراکسیون کارگری می‌کوشد تا مصوباتی به نفع جامعه کارگری داشته باشد

asdasd
کد خبر : ۸۶۹۲۶۴

بادامچی گفت: جامعه امروز ما دچار مشکلات عدیده بیکاری و تورم و تحریم است. مسئولان بیش از گذشته برای رفع این مشکلات باید بکوشند. ما نیز به سهم خود در فراکسیون کارگری تلاش می‌کنیم تا مصوباتی به نفع جامعه کارگری داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدرضا بادامچی (عضو فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی) در مراسم دهه فجر خانه کارگر در محل ورزشگاه معتمدی به مشکلات جامعه کارگری اشاره کرده و اظهار داشت: جامعه امروز ما دچار مشکلات عدیده بیکاری و تورم و تحریم است. مسئولان بیش از گذشته برای رفع این مشکلات باید بکوشند. ما نیز به سهم خود در فراکسیون کارگری تلاش می‌کنیم تا مصوباتی به نفع جامعه کارگری داشته باشیم.

وی افزود: این مسئله با توجه به سقوط آزاد کارگران به زیر خط فقر امری ضروری است.

بادامچی با اشاره به ضرورت توانمندسازی تشکیلاتی کارگران گفت: اعضای خانه کارگر وظیفه مهمی از این بابت دارند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اهمیت تعاونی‌ها تصریح کرد: نباید تعاونی‌ها را فراموش کنیم. کارگران می‌توانند با کمترین سرمایه از طریق تعاونی‌ها در سرمایه‌گذاری‌ها سهیم شوند.

وی در پابان خاطرنشان کرد: اعضای خانه کارگر هستند که تلاش می‌کنند تا در جهت حل مشکلات کارگری در کارخانه‌های مختلف موثر باشند و این امر بسیار مثبت است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز