خبرگزاری کار ایران

بادامچی به ایلنا خبر داد؛

گزارش فتاح در کمیسیون اجتماعی/ افزایش متقاضیان استفاده از خدمات حمایتی کمیته امداد

asdasd
کد خبر : ۶۷۴۳۷۲

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: در جلسه امروز کمیسیون، دغدغه‌های خود را در خصوص اقشار آسیب پذیر با رییس کمیته امداد در میان گذاشتیم.

محمدرضا بادامچی در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی ایلنا در تشریح جلسه امروز کمیسیون اجتماعی گفت: امروز در نخستین دستور کار بحث طرح اصلاح قانون شورای اسلامی کار را مورد بررسی قرار دادیم. 

وی ادامه داد: اصلاح این قانون پیش از این هم در کمیسیون مطرح شده و بخشی از آن هم اصلاح شده بود که با بررسی بخشی از موارد همچون مشارکت و سهم کارگران مقرر شد تا طرح مجددا به کمیته مربوطه ارجاع و مورد کالبد شکافی قرار بگیرد.  

عضو کمیسیون اجتماعی گفت: در ادامه جلسه هم میزبان رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) بودیم که ایشان با حضور در جلسه ضمن ارائه گزارش، در جریان دغدغه اعضای کمیسیون مبنی بر مدیریت بحران در شرایط کنونی کشور قرار گرفتند. 

بادامچی افزود: مساله اقشار آسیب‌پذیر و تامین کالاهای مورد نیاز افراد تحت حمایت کمیته امداد نیز از دیگر مسائلی بود که آقای فتاح با ذکر این موضوع که با توجه به شرایط کنونی، متقاضیان استفاده از خدمات حمایتی بیشتر شده اعلام کردند برنامه‌های خوبی برای عبور از این شرایط در نظر گرفته‌ایم.  

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز