خبرگزاری کار ایران

در پی سیل در سیستان و بلوچستان انجام شد؛

​دستور وزیر کار برای بررسی و رسیدگی فوری به خسارت‌ها و نیازهای مناطق سیل‌زده

asdasd
کد خبر : ۸۵۹۴۸۱

وزیر کار در نامه‌ای بر بررسی و رسیدگی فوری به خسارت‌ها و نیازهای مناطق سیل‌زده تاکید کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در پی سیل استان سیستان و بلوچستان، وزیر کار در نامه‌ای به معاونان، روسای سازمان‌ها، موسسات، صندوق‌ها و مدیران عامل بانک ها و شرکت‌های تابعه به آنها دستور داد که بررسی اولیه به فوریت در مورد مخاطبان خاص اعم از خانواده‌های بازنشستگان و روستاییان تحت پوشش، توانخواهان، معلولان و مددجویان و... به عمل آمده و از وضعیت آنها و ایجاد ثبات اولیه لازم اطمینان حاصل شود.

محمد شریعتمداری همچنین در این نامه تاکید کرده است که ضمن برآورد اولیه از حجم خسارت‌ها وارده به مراکز و اماکن و... خسارت‌ها  و صدمه‌های گروه‌های خاص مخاطب فوراً رسیدگی و نیازهای اولیه آنها فوراً تامین شود.

در بخش دیگری از این نامه آورده شده که نیازهای عمومی ستاد بحران وزارت کشور و استانداری سیستان و بلوچستان در حد توان با اطلاع حجت میرزایی معاون اقتصادی و نماینده ویژه و هماهنگی کریم یاوری مشاور وزیر  که در استان مستقر هستند،  با اطمینان از رسیدن به دست افراد و خانواده‌های آسیب‌دیده فوراً تامین و ارسال شود.

 با توجه به واقعه سیل در استان سیستان و بلوچستان از روز گذشته با دستور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، کریم یاوری، مشاور وزیر  با حضور در منطقه و حجت میرزایی نماینده ویژه وزیر در مرکز، برای هماهنگی در امور مربوط به این واقعه مامور شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز