خبرگزاری کار ایران

سعیدی مبارکه:

دهه شصتی‌ها به دلیل افزایش سن از شرکت در آزمون‌های استخدامی محرومند/ دولت درباره بسته‌های معیشتی گزارش شفاف ارائه دهد

asdasd
کد خبر : ۸۵۹۳۳۷

نماینده مردم مبارکه در مجلس گفت: درخصوص جوانان دهه شصت که فرصت اشتغال نداشتند و متاسفانه در آزمون‌های استخدامی اعلام می‌شود که به دلیل سن و سالشان حق شرکت در این آزمون‌ها را ندارند، به عنوان یک دهه شصتی شرمنده می‌شوم.

به گزارش ایلنا، زهرا سعیدی مبارکه با اشاره به بسته حمایت معیشتی، مطرح کرد: ما در جلسات با مردم عزیزمان، ۵۰ تا ۶۰ درصد آنها اعلام می‌کنند که با وجود مشکلات معیشتی، بسته حمایت معیشتی برای آنها واریز نشده است. می‌شود دولت گزارش شفافی به مجلس شورای اسلامی در خصوص واریز بسته‌های معیشتی بدهد؟

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در ادامه نطق خود، افزود:با وجود بارها و بارها گفتن ما در خصوص «سی جی تی» مالیات بر عایدی سرمایه و با وجود هیچ‌گونه عدم مخالفت؛ بررسی نمی‌شود! چرا بحث مالیات بر عایدی خصوصا مالیات بر عایدی مسکن رسیدگی ویژه نمی‌شود؟

نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی در پایان، تصریح کرد: درخصوص جوانان دهه شصت که فرصت اشتغال نداشتند و متاسفانه در آزمون‌های استخدامی اعلام می‌شود که به دلیل سن و سالشان حق شرکت در این آزمون‌ها را ندارند، به عنوان یک جوان دهه شصتی شرمنده می‌شوم. دارو درمان بیماران و مشکلات بوجود آمده بسیار مهم است. همچنین کارتی برای مربیان حق‌التدریسی، پیش دبستانی و مدیران پیش‌دبستانی داده شود و عزتی به آنها داده شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز