خبرگزاری کار ایران

کارگران شهرداری مریوان:

علیرغم اولتیماتوم استانداری، بازهم حقوق ندادند

asdasd
کد خبر : ۸۵۷۵۸۴

کارگران شهرداری مریوان می‌گویند: علیرغم اولتیماتوم استانداری، بازهم حقوق ندادند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کارگران شهرداری مریوان که تعداد آنها حدود 300 نفر است، بیش از شش ماه دستمزد و معوقات مزدی پرداخت نشده دارند و همچنین مطالبات مزدی آنها از دو سال گذشته پرداخت نشده است.

این کارگران که بعد از مراجعات مکرر به استانداری در هفته گذشته، یک ماه دستمزد پایه گرفتند، می‌گویند: بعد از پرداخت یک ماه حقوق پایه، دیگر حتی یک ریال به حساب ما واریز نکردند؛ گرچه استانداری به شهرداری مریوان تاکید کرده بود که حقوق کارگران را بپردازند، بازهم این کار انجام نشد.

این کارگران می‌گویند: خواسته‌ی ما خیلی ساده است: پرداخت سر وقت حقوق تا محتاج کولبری نباشیم. با شش ماه دستمزد معوق چطور قرار است زندگی کنیم؛ چرا مسئولان شهرداری فکری به حال ما نمی‌کنند؟! دیگر درمانده شده‌ایم و نمی‌دانیم به کجا مراجعه کنیم؟!

این کارگران در هفته‌های گذشته بارها اعتراض کردند؛ حتی نمایندگان آنها به استانداری کردستان رفتند و مشکلات خود را با مقامات استانداری در میان گذاشتند؛ این در حالیست که شهرداری مریوان هر بار اعلام کرده است نقدینگی ندارد و دچار مشکلات مالی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز