خبرگزاری کار ایران

کبیری در تذکر شفاهی:

تا کی بازنشستگان کشوری و لشگری منتظر همسان‌سازی حقوق خود بمانند؟/ در جذب معلمان حق التدریس تعلل صورت می‌گیرد

asdasd
کد خبر : ۸۵۶۷۲۴

عضو هیات رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس خطاب به رئیس جمهوری، گفت: آقای روحانی تا کی باید شاهد خرد شدن استخوان‌های اقشار کم درآمد زیر فشار گرانی و تورم باشیم؟

به گزارش ایلنا، در نشست علنی امروز (سه شنبه، 17 دی ماه) مجلس شورای اسلامی، در تذکری شفاهی خطاب به رئیس جمهور بیان کرد: تا کی باید شاهد خرد شدن استخوان‌های اقشار کم درآمد زیر بار گرانی و تورم باشیم؟ آیا این بود نتیجه آسایش و رفاه بعد از برجام؟ آقای روحانی؛ چرا در لایحه بودجه برای مرزنشینان و دانشجویان در اخذ عوارض خروج از کشور معافیت در نظر گرفته نشده است؟

عضو هیات رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس در تذکری به وزیر آموزش و پرورش افزود: چرا در جذب معلمان حق‌التدریس، نهضتی، پیش دبستانی‌ها و شرکتی‌ها و برون‌سپاری‌ها تعلل صورت می‌گیرد؟ همچنین باید در مورد اعمال مدرک فرهنگیان اقدام عاجل را به عمل آورید.

وی در تذکر دیگری به رئیس جمهور گفت: تا کی بازنشستگان کشوری و لشگری منتظر همسان‌سازی حقوق خود بمانند؟ تعلل بیش از این جایز نیست، چرا که این عزیزان با مشکلات عدیده‌ای روبرو هستند.

کبیری همچنین با تذکر به معاون اول رئیس جمهور و رئیس سازمان امور استخدامی، گفت: برای تعیین تکلیف و تغییر وضعیت قراردادی‌ها در دستگاه‌های مختلف با سابقه چندین ساله به شما متذکر می‌شوم.

وی در ادامه به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی متذکر شد که علی رغم دستور وزیر مبنی بر استقلال شرکت دخانیات شهرستان خوی، برخی خلاف دستور عمل کرده و مانع از انجام این مهم می‌شوند. به همین دلیل مردم منطقه ناراضی هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز