خبرگزاری کار ایران

دهدشتی:

صدور کارت شناسایی بازنشستگان تا پایان سال در دستور کار است/ بدهی سازمان تامین اجتماعی به وزارت بهداشت به ۶ هزار میلیارد تومان رسید

asdasd
کد خبر : ۸۵۳۶۲۰

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی، تحقق سه‌جانبه‌گرایی را بزرگترین هدف این سازمان برشمرد.

به گزارش ایلنا به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، عادل دهدشتی در همایش منطقه‌ای روسا و مسئولان کانون‌های کارگران بازنشسته و مستمری‌بگیران جنوب غرب کشور در شیراز، افزود: سازمان تامین اجتماعی، ماهانه ٩ هزار و ٦٠٠ میلیارد تومان پرداختی در قالب هزینه‌های مختلف از جمله مستمری بازنشستگان، خدمات درمانی و سایر تعهدات دارد. درآمد و مصارف ماهانه سازمان تامین اجتماعی سربه‌سر شده و تلاش می‌کنیم تعهدات را به موقع پرداخت کنیم.

وی با بیان اینکه بدهی سازمان تامین اجتماعی از ابتدای سال به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از 13 هزار میلیارد تومان به ۶ هزار میلیارد تومان رسیده است، اظهار داشت: تا ماه های آینده این میزان بدهی به صفر خواهد رسید و در این راستا به اهداف خود در اعتباربخشی دفترچه های درمانی خواهیم رسید.

دهدشتی افزود : علیرغم وجود شرایط حاکم بر اقتصاد، ازپیگیری حقوق حقه جامعه کارگری، بازنشسته و مستمری‌بگیران کوتاه نخواهیم آمد.

به گفته وی؛ گفتمان‌سازی مفاهیم تامین اجتماعی، تعامل و ارتباط حداکثری با شرکای اجتماعی و همچنین تکریم ارباب رجوع از راهبردهای اصلی معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی است.

وی خاطرنشان کرد: موضوع صدور کارت شناسایی بازنشستگان تا پایان سال جاری در دستور کار است و استان فارس نیز به عنوان استان پایلوت در این زمینه پیشرو خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز