خبرگزاری کار ایران

حمایت قوه قضاییه برای جلوگیری از تعطیلی یک کارخانه نساجی در تاکستان

asdasd
کد خبر : ۸۵۰۳۲۷

رئیس دادگستری شهرستان تاکستان از حمایت قوه قضاییه برای جلوگیری از تعطیلی یک کارخانه بزرگ تولید کننده انواع نخ والیاف و بیکاری حدود ۸۰ کارگر خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی روابط عمومی دادگستری قزوین، یدالله موحد (رئیس دادگستری شهرستان تاکستان) گفت: پرونده قضایی یک شرکت تولیدی در این شهرستان با توجه به شعار سال حمایت از تولید به سازش منجر شد و از بیکاری ۸۰ کارگر آن جلوگیری به عمل آمد.

به گفته وی ؛ این واحد تولیدی از شرکت‌های مهم صنعتی شهرستان در زمینه تولید انواع الیاف مصنوعی، انواع نخ، انواع موکت نمدی و تافتینگ، کفپوش، چمن مصنوعی و... است که حدود ۸۰ درصد محصولات خود را به سایر کشورها صادر می‌کند.

وی افزود: در خصوص ملک این شرکت، دادخواستی مبنی بر خلع ید و قلع و قمع از ۶ هزار و ۵۰۰ متر مربع زمین مطرح شد که پس از رسیدگی تکمیلی مراجع قضایی آرای صادره مبنی بر خلع ید در مرحله اجرا قرار گرفت.

این مقام قضایی بیان داشت: اجرای این حکم با توجه به عظمت سوله‌ها و دستگاه‌های تولید، هزینه‌های گزافی را به این واحد تولیدی وارد می‌کرد و در نهایت حدود ۸۰ کارگر این شرکت بیکار می‌شدند.

وی اضافه کرد: در راستای حمایت از تولید و اشتغال داخلی و حساسیت وضعیت استراتژیکی شهرستان تاکستان از دو طرف پرونده برای برقراری صلح و سازش و ممانعت از اجرای حکم دعوت شد و از تعطیلی خطوط تولید و بیکاری کارگران جلوگیری به عمل آمد.

تقی پور افزود: هم اینک در شرکت مذکور ۴۰۳ نفر مشغول به کار هستند و سالانه بالغ بر ۱۷ میلیون متر محصول تولید می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز