خبرگزاری کار ایران

انتقاد مکرر کارگران حفاری شمال از عدم پرداخت دستمزدها/ روابط عمومی شرکت: در روزهای آینده واریزی خواهیم داشت

asdasd
کد خبر : ۸۳۳۹۵۱

کارگران حفاری شمال از عدم پرداخت معوقات مزدی خود انتقاد دارند؛ این درحالیست که روابط عمومی شرکت می‌گوید: به محض دریافت مطالبات، پرداخت حقوق‌ها انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کارگران حفاری شمال بازهم از عدم پرداخت معوقات مزدی خود انتقاد دارند. حقوق این کارگران که چند صد نفر شامل کارگران ستادی و عملیاتیِ حفاری هستند، در دو ماه گذشته پرداخت نشده است.

یکی از کارگران عملیاتی حفاری شمال که در اهواز مشغول به کار است، با انتقاد از این تاخیر طولانی می‌گوید: آخرین حقوقی که گرفتیم مربوط به مرداد ماه است؛ نه حقوق شهریور را گرفته‌ایم و نه حقوق مهر را؛ اکنون هم آبان دارد به پایان می‌رسد و مشخص نیست این ماه را چه زمانی قرار است پرداخت کنند.

این کارگر که از شرایط سخت شغلی خود در اهواز گلایه دارد، ادامه می‌دهد: زمانی نه چندان دور، پرداخت دستمزدها در حفاری شمال به موقع و مرتب بود و ما هم زندگی خوبی داشتیم اما الان مدتی‌ست که هر بار باید چند ماه منتظر بمانیم تا یک واریز حقوق صورت بگیرد. این شرایط برای ما که در مختصات دشوار حفاری، کار می‌کنیم، آزاردهنده است.

انتقاد کارگران به تاخیر دستمزدی در حالی صورت می‌گیرد که خاتمی (مدیر روابط عمومی حفاری شمال) در ارتباط با این شرایط می‌گوید: انشالله در روزهای آینده – ظرف این هفته یا هفته بعد- یک واریز حقوق خواهیم داشت.

وی تاکید می‌کند: اولویت شرکت، کارگران عملیاتی است و مطمئن باشید اگر مطالبات شرکت دریافت شود، فوری معوقات واریز می‌شود. به همین دلیل به محض وصول مطالبات، در روزهای آینده یک ماه دستمزد پرداخت خواهد شد.

خاتمی اضافه می‌کند: مدیریت شرکت در تلاش است هرچه زودتر مشکل تاخیر حل شود و کارگران دستمزدشان را بگیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز