خبرگزاری کار ایران

محمد شریعتمداری:

پشتیبانی نیروی انتظامی مهم‌ترین پشتوانه امنیت کشور است

asdasd
کد خبر : ۸۲۰۳۵۲

وزیر تعاون در هفته نیروی انتظامی با کارکنان انتظامی وزارتخانه دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

به گزارش ایلنا، محمد شریعتمداری در دیدار با کارکنان نیروی انتظامی این وزارتخانه با تبریک هفته نیروی انتظامی از تلاش‌های آنها قدردانی کرد و گفت: رسیدگی به وضعیت معتادان متجاهر، زنان سرپرست خانوار و کودکان کار از سرفصل های کار مشترک ما و نیروی انتظامی است.

او با اشاره به علقه شخصی خود به نیروی انتظامی با ذکر خاطراتی از سوابق حضور و فعالیتش در کمیته کلانتری زمان انقلاب گفت: این مجموعه، مجموعه پرخدمتی است و صیانت از کارهای مهمی در زمین، دریا، هوا و همچنین مرزها برعهده آنهاست.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود:  ارج امنیت مجهول است و تا زمانی که مصیبتی پیش نیاید کسی قدر و ارزش آن را نمی‌داند.

شریعتمداری افزود: پشتیبانی نیروی انتظامی مهم ترین پشتوانه امنیت کشور است.در سفرهای استانی هرجا حضور پیدا کردیم امنیت بالا بود، مردم امروز امنیت دارند و در آرامش کامل زندگی می‌کنند.

او با تاکید بر اینکه شاکی و متشاکی به پلیس پناه می برند و از او  امنیت می‌خواهند خاطر نشان کرد: مردم هر جا احساس نا امنی می‌کنند به پلیس پناه می برند و شما به این دلیل جایگاه ویژه‌ای در بین مردم دارید و سعی کنید این جایگاه را حفظ کنید تا مردم بدانند شما ملجا و پناه شان هستید.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: شما می‌توانید رضایتمندی و علاقه مندی بیشتری به نظام بیافرینید.

در پایان این دیدار از کارکنان نیروی انتظامی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی با اهداء لوح ، تقدیر شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز