خبرگزاری کار ایران

شریعتمداری در جمع خبرنگاران:

افزایش ۲۰ درصدی کمک هزینه مراکز نگهداری از خانواده های معلول

asdasd
کد خبر : ۸۰۳۷۵۶

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در جلسه امروز هیات دولت کمک هزینه مراکزی که از خانواده‌های معلول نگهداری می‌کنند ۲۰ درصد افزایش یافت و امیدواریم این پرداخت‌ها به سرعت توسط خزانه داری کشور پرداخت شود.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، محمد شریعتمداری در حاشیه جلسه هیات دولت و در جمع خبرنگاران ضمن تبریک موفقیت تیم مهارت ایران در مسابقات کازان روسیه گفت: ما تنها با ده نفر در ده رشته در این مسابقات شرکت کردیم که توانستیم در پنج رشته مقام کسب کنیم و یک مدال نقره و دو مدال برنز و دو دیپلم اقتخار نصیب کاروان ما شد. آنها  در ردیف ۱۷ قرار گرفتند و ۲۰ رده جایگاه ایران را ارتقاء دادند که دستاورد ارزشمندی است. 

وی ادامه داد:  در جلسه هیات دولت، مصوبات مجلس شورای اسلامی در ردیف ۱۳۱۵۰۰ بودجه کل کشور که موضوع کمک‌های یارانه‌ای سازمان بهزیستی مراکز شبانه روزی و مراکز روزانه توانبخشی با ۲۰ درصد افزایش مطرح شد.

وی افزود: این افزایش ۲۰ درصدی در جلسه تایید و مقرر شد که در اختیار این مراکز قرار گیرد. همچنین کمک هزینه مراکزی که از خانواده‌های معلول نگهداری می‌کنند نیز ۲۰ درصد افزایش یافت و امیدواریم این پرداخت‌ها به سرعت توسط خزانه داری کشور پرداخت شود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز