خبرگزاری کار ایران

وزیر کار مطرح کرد؛

تشکیل کمیسیون سه جانبه برای ایجاد اشتغال ناشنوایان

asdasd
کد خبر : ۸۱۷۰۸۳

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: کمیسیون مشترک سه جانبه متشکل از سازمان بهزیستی، سازمان آموزش فنی وحرفه‌ای و معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت رفاه، بسیج امکانات و ظرفیت‌ها برای ایجاد اشتغال ناشنوایان را در دستور کار قرار دهند.

به گزارش مهر، محمد شریعتمداری با اشاره به اینکه روز ناشنوایان فرصتی برای افزایش آگاهی مردم در خصوص مشکلات و حقوق این قشر جامعه است، گفت: نحوه ارائه خدمت به این قشر باید هماهنگ، منسجم و هدفمند باشد.

او اظهار کرد: دوشنبه آخر ماه سپتامبر هر سال به عنوان روز جهانی ناشنوایان تعیین شده است که فرصتی مناسب برای تمرکز بر حقوق ناشنوایان، فهم بهتر مشکلات آنها و تلاش بیشتر برای راهگشایی این مشکلات است. ما باید هم شنونده خوبی برای مشکلات ناشنوایان، هم صدای رسایی برای انتقال مشکلات آنان به جامعه و مسئولان باشیم.

شریعتمداری گفت: روز جهانی ناشنوایان روزی برای یادآوری توانایی‌های این افراد  است و باید جنبش  اجتماعی برای حمایت از حقوق ناشنوایان شکل گیرد . سازمان بهزیستی باید به عنوان محور در کنار وزارت بهداشت و سایر سازمان‌های حمایتی و صدا و سیما، برای پیگیری مطالبات و رفع مشکلات این قشر جامعه تلاش کنند.

وزیر کار تصریح کرد: کمیسیون مشترک سه جانبه متشکل از سازمان بهزیستی، سازمان آموزش فنی وحرفه‌ای و معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت رفاه، بسیج امکانات و ظرفیت‌ها برای ایجاد اشتغال ناشنوایان را در دستور کار قرار دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز