خبرگزاری کار ایران

ربیعی:

با ورود کنسرسیوم به هپکو تولید تضمین می‌شود/هر خصوصی‌سازی پر از حرف و حدیث است

asdasd
کد خبر : ۸۱۳۶۸۳

علی ربیعی، گفت: افرادی که مدیریت هپکو را برعهده گرفتند، نتوانستند به تعهدات خود عمل کنند، خصوصی‌سازی صورت گرفته در هپکو خصوصی‌سازی ناسالمی نبود اما مالکان نتوانستند به تعهدات خود عمل کنند.

به گزارش ایلنا، «علی ربیعی»، سخنگوی دولت در نشست خبری امروز خود با رسانه‌ها درپاسخ به سوالی درباره اعتراض کارگران «هپکو» به عدم پرداخت مطالبات شان با بیان این که اطلاعات من در خصوص «هپکو» بسیار کامل است و من از ابتدا در جریان موضوع هستم، تصریح کرد: مشکل هپکو، مشکل تولید است چون خریداران کم شده‌اند ضمن اینکه تکنولوژی آن نیز باید نوسازی شود اما مساله دوم نوع خصوصی‌سازی‌هاست.

سخنگوی دولت گفت: افرادی که مدیریت آن  را برعهده گرفتند، نتوانستند به تعهدات خود عمل کنند، خصوصی‌سازی صورت گرفته در هپکو خصوصی‌سازی ناسالمی نبود اما مالکان نتوانستند به تعهدات خود عمل کنند.

ربیعی با بیان این که باید بررسی های بیشتری در خصوص صلاحیت افراد در خصوص سازی صورت بگیرد، افزود: یکی از بانک‌ها مکلف شد  عقب‌مانده کارگران را پرداخت کند بنابراین کنسرسیومی بنابر توصیه آقای روحانی تشکیل شد که می‌تواند تولیداتی داشته باشد که مورد نیاز است.  

وی تاکید کرد: با ورود کنسرسیوم، تولید تضمین می‌شود و آرامشی در  شرکت هپکو ایجاد خواهد شد و اگر اشتباه نکنم، آقای روغنی به عنوان مدیرعامل انتخاب خواهد شد.

سخنگوی دولت با بیان اینکه دولت درباره خصوصی‌سازی دقت بسیار زیادی دارد ولی هر خصوصی‌سازی پر از حرف و حدیث است، اظهار داشت: دقیقا به همین دلیل در جلسه اخیر سران قوا، این موضوع مطرح شد. خصوصی‌سازی و کوچک کردن دولت استراتژی صحیحی است اما شیوه آن حرف و حدیث‌هایی دارد، من یقین دارم سازمان خصوصی سازی دقت لازم را خواهد داشت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز