خبرگزاری کار ایران

رئیس جدید سازمان فنی و حرفه‌ای کشور مطرح کرد؛

مشارکت مسئولانه و آزموده شده بخش خصوصی از اولیت‌های ما است/ مهارت باید در سبد هزینه‌های خانوار جا بگیرد

asdasd
کد خبر : ۸۱۲۵۹۹

اوسط هاشمی گفت: مهارت باید پیوست پیشرفت و ترقی کشور قرار بگیرد. قرارگاه اقتصاد مقاومتی باید نوع نگاهش به مهارت متحول شود. پیش‌آهنگی نیازمند نقش‌آفرینانی ایت که به خوبی مهارت را معنا کنند. مهارت قیمت دارد؛ به قیمت برسد در سبد هزینه خانوار خواهد آمد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی اوسط هاشمی طی حکمی از سوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان رییس جدید سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور منصوب شد. پیش از این سلیمان پاک‌سرشت ریاست این سازمان را برعهده داشت.

علی اوسط هاشمی در مراسم تودیع و معارفه ریاست جدید سازمان فنی و حرفه‌ای کشور اظهار داشت: خوشحالم که در آستانه ورود به هفته دفاع مقدس این توفیق نصیب من شد تا در سمت ریاست سازمان فنی و حرفه‌ای خدمت کنم.

او ادامه داد: نمی‌شود سخن از فقر، آسیب‌های اجتماعی، اشتغال و دیرازدواجی گفت و از مهارت سخن نگفت. با حاشیه‌نشینی سازمان فنی و حرفه‌ای نمی‌شود به اشتغال و مهارت پرداخت. سازمان فنی و حرفه‌ای نیاز به ظرفیت ملی دارد تا بتوان از آن بهره‌ کافی برد.

اوسط هاشمی تصریح کرد: مهارت باید پیوست پیشرفت و ترقی کشور قرار بگیرد. قرارگاه اقتصاد مقاومتی باید نوع نگاهش به مهارت متحول شود. پیش‌آهنگی نیازمند نقش‌آفرینانی است که به خوبی مهارت را معنا کنند. مهارت قیمت دارد؛ به قیمت برسد در سبد هزینه خانوار خواهد آمد.

وی افزود: اگر نقصی وجود دارد، به ما بازمی‌گردد که هنوز مهارت سهمش را در اقتصاد، توسعه و پیشرفت بازکرده است. امروز باید به مهارت در بخش‌های مختلف بیاندیشیم. برای استان‌های دام‌خیز و دامپرور چه برنامه داریم؟ استان‌ها کمتر توسعه یافته چه نقشی در برنامه‌های ما دارد؟

ریاست جدید سازمان فنی و حرفه‌ای بیان کرد: واگذاری و تمرکز زدایی از دولت اصل ما است. مشارکت مسئولانه و آزموده شده بخش خصوصی از اولویت‌های ما است و ما باید این نقش را جدی بگیرد.

اوسط هاشمی در پایان خاطرنشان کرد: مراکز ثابت استانی، کارگاه‌ها و مراکز آموزشی باید تحول را جدی بگیرند. آیا از طریق صندوق توسعه ملی نمی‌توان سازمان فنی و حرفه‌ای را در اولویت تسهیلات‌پردازی قرار داد؟

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز