خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی در گفت‌وگو با ایلنا:

احتمال واگذاری «آذرآب» به مپنا زیاد است/ درخواست مهلت ۱۰ روزه برای بررسی از سوی مپنا

asdasd
کد خبر : ۸۰۹۳۳۱

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی گفت: شرکت واگن‌سازی پارس به مپنا واگذار شده و تکلیف آذر‌آب نیز طی ۱۰ روز آینده مشخص خواهد شد.

محمدتقی آبایی (مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی) در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به اینکه واگذاری شرکت واگن‌سازی پارس واقع در استان مرکزی به شرکت مپنا قطعی شده، اظهار داشت: در حال حاضر شرکت مپنا در حال طی کردن مراحل قانونی برای واگذاری واگن‌سازی پارس است.

او با اشاره به اینکه شرکت مپنا در خصوص پذیرفتن شرکت آذرآب نیز موافقت اولیه خود را اعلام کرده است، بیان کرد: شرکت مپنا ۱۰ روز مهلت خواسته تا بررسی‌های لازم برای پذیرفتن این شرکت مادر تخصصی را انجام دهد.

او ادامه داد: بالاخره مپنا نیز یک شرکت اقتصادی است و نیاز دارد که در خصوص بدهی‌ها و امکانات شرکت آذرآب ارزیابی‌ها و هزینه و فایده لازم را انجام دهد، از همین رو یک مهلت ۱۰ روزه برای اعلام نظر نهایی خود خواسته است.

آبایی خاطرنشان کرد: شرکت آذرآب در حوزه ساخت تجهیزات پالایشگاهی و پتروشیمی یک شرکت مطرح است و داشتن یک مدیریت قوی می‌تواند به پیشرفت صنعت در کشور کمک کند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی افزود: احتمال اینکه آذرآب به مپنا واگذار شود، زیاد است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز