خبرگزاری کار ایران

الزام رعایت حقوق کارگران در شرکت‌های پیمانکاری طرف قرارداد با شهرداری شیبان

asdasd
کد خبر : ۸۰۸۲۹۲

رئیس شورای شهر شیبان در استان خوزستان به الزام رعایت حقوق کارگران در شرکتهای پیمانکاری طرف قرار داد با شهرداری شهر شیبان تاکید کرد .

به گزارش ایلنا، محمد باوی از نحوه عملکرد پیمانکاران فضای سبز و خدمات شهری طرف قرارداد با شهرداری شیبان انتقاد کرد و گفت: کوتاهی و سهل انگاری شهردار در اجرای تعهدات قانونی پیمانکاران در مقابل کارگران سبب تضییع حق قشر محروم و زحمتکش کارگران شده است.

وی با بیان اینکه سوء مدیریت حاکم در شهرداری شیبان مغایر با منافع کارگران است، افزود: عدم ارائه فیش حقوقی به کارگران فضای سبز و خدمات شهری شیبان توسط پیمانکاران با تساهل و تسامح بیش از حد شهردار نسبت به پیمانکاران همراه است و هزینه سهل انگاری شهردار روی دوش کارگران است.

باوی بر لزوم درج ریز دریافتی ها در فیش حقوقی کارگران تأکید کرد و گفت: اعمال بخشی از واریزی‌های کارگران در فیش‌های حقوقی قابل قبول نخواهد بود و بایستی ریز مبالغ دریافتی در فیش حقوقی کارگران درج شود.

وی عنوان کرد: فیش حقوقی جلوی اعمال سلیقه در پرداخت حقوق و دستمزد را می‌گیرد و احتمال سوء استفاده پیمانکاران در نحوه محاسبه سنوات و دیگر پرداختی ها را به حداقل می‌ رساند.

رئیس شورای شهر شیبان در پایان تصریح کرد: واریز مطالبات و دریافتی کارگران باید به صورت شفاف انجام شود.

شیبان شهری است در استان خوزستان. این شهر در بخش مرکزی شهرستان باوی  و مسیر جاده اهواز -شوشتر -مسجدسلیمان و در شرق رودخانه کارون قرار گرفته است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز