خبرگزاری کار ایران

پیام تسلیت سازمان تامین اجتماعی به مناسب فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی

asdasd
کد خبر : ۸۰۷۹۵۲

سازمان تامین اجتماعی با انتشار پیامی، فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی را تسلیت گفت.

به گزارش ایلنا، متن پیام به شرح زیر است: 

محرم، تاسوعا و عاشورا، یادآور بزرگترین حماسه ظلم ستیزی و آزادگی در تاریخ بشری است و کربلا، صحنه نمایش رویارویی حق و باطل و حماسه جاویدی است که وجدان انسان‌های آگاه، در برابر قداست و عظمت آن سر تعظیم فرود می آورد.

عاشورا؛ حماسه انسان های راست قامتی است که با ایثار و از خودگذشتگی حسین (ع) و یاران فداکار آن حضرت در صحنه کربلا خلق می شود. آن اسوه های عشق و آزادگی که نام و یادشان و خاطره ایستادگی و مقاومتشان در تاریخ جاودانه شد.

این روز بزرگ، همواره نماد آزاداندیشی و روشنفکری اسلامی بوده و آموخته است که در ماجرای دفاع از دین، باید فداکاری کرد، در راه قرآن از همه چیز گذشت و در میدان نبرد حق و باطل، همه باید در یک صف قرار گیرند.

امروز فرهنگ عاشورایی چنان در عمق جانها و دل‌ها اثر گذاشته که همه ساله در این روزها، اوج عشق و اخلاص نسبت به اسوه جهاد و شهادت حسین بن علی (علیه السلام) به نمایش گذاشته می شود.

سازمان تامین اجتماعی فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی، ایام شهادت سالار آزادگان جهان و سید و سرور شهیدان اسلام، امام حسین (علیه السلام) و علمدار با وفایش حضرت ابوالفضل العباس (علیه السلام) را که یادآور رشادت‌ها و مظلومیت‌های خاندان پاک رسالت است، به تمامی مسلمانان و عاشقان اهل بیت علیهم السلام به ویژه همکاران سختکوش این سازمان تسلیت عرض می‌نماید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز