خبرگزاری کار ایران

اعضای تعاونی مسکن کارگران برق تهران مقابل وزارت کار حاضر شدند/ تنها زمین‌هایمان را می‌خواهیم

asdasd
کد خبر : ۸۰۳۰۶۴

اعضای تعاونی مسکن کارگران برق تهران امروز (سه‌شنبه) در اعتراض به سال‌ها معطلی برای تحویل زمین‌های خریداری شده در فاز 5 هشتگرد، مقابل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تجمع کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تعدادی از اعضای تعاونی مسکن کارگران برق تهران؛ امروز در اعتراض به سال‌ها معطلی برای تحویل زمین‌های خریداری شده در فاز 5 هشتگرد، مقابل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تجمع کردند.

اعضای تعاونی مسکن کارگران برق تهران می‌گویند: شهرداری هشتگرد بدون توجه به نقشه‌های قدیمی که نحوه تقسیم زمین‌های خریداری شده در فاز 5 هشتگرد را معین می‌کند قصد دارد در منطقه‌ای واقع در اطراف زمین‌ها که در حاشیه یک روخانه تعریف شده است، 38 قطعه زمین را به 1970 نفر اختصاص دهد.

به گفته آنها؛ قرار است که در این زمین‌ها بلندمرتبه‌سازی شود تا به خریداران زمین، واحدهای آپارتمانی تحویل داده شود.

خریداران زمین با بیان اینکه خواهان آن هستیم که تعاونی مسکن کارگران برق تهران یکبار تکلیف زمین‌ها را مشخص کند، گفت: تعاونی مکلف به تعهداتش است و نمی‌تواند به خواست شهرداری یا هر نهاد دیگر مواضعش را تغییر دهد.

نمایندگان خریداران دقایقی پیش به داخل وزارتخانه رفتند تا به مسئولان آن در این رابطه گفتگو کنند. 

آنها تاکید دارند: به دنبال رسیدگی و ورود فعالانه وزارت تعاون به مشکلات این تعاونی هستیم؛ چراکه احساس می‌کنیم شهرداری و هیات مدیره تعاونی مسکن کارگران برق تهران موفق عمل نکرده‌اند و نتوانستند رضایت ما را جلب کنند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز