خبرگزاری کار ایران

فراخوان عضویت در شبکه ملی سازمان‌های مردم نهاد افراد دارای معلولیت

asdasd
کد خبر : ۸۰۲۵۰۱

فراخوان عضویت در شبکه ملی سازمان‌های مردم نهاد افراد دارای معلولیت جسمی و حرکتی ایران منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، طی این فراخوان از کلیه کانون‌ها، موسسات و انجمن‌های فعال ملی استانی و شهرستانی در حوزه توانمندسازی معلولان جسمی، حرکتی و آسیب نخاعی خواسته شد که جهت عضویت و حضور در جلسه مجمع عمومی شبکه ملی، رسما اعلام نمایند.

متن فراخوان به شرح زیر است:

با عنایت به موافقت هیئت نظارت بر سازمان‌های مردم نهاد وزارت کشور با تاسیس شبکه ملی سازمان‌های مردم نهاد افراد دارای معلولیت جسمی و حرکتی، بدینوسیله از کلیه کانون‌ها، موسسات و انجمن‌های فعال ملی استانی و شهرستانی در حوزه توانمندسازی معلولان جسمی، حرکتی و آسیب نخاعی دعوت به عمل می‌آید، مراتب آمادگی خود را جهت عضویت و حضور در جلسه مجمع عمومی شبکه ملی، رسما اعلام نمایند. لازم به ذکر است علاوه بر موسساتی که پروانه فعالیت آنان از طریق وزارت کشور، استانداری‌ها و فرمانداری‌ها صادر گردیده، دارندگان مجوز از سازمان‌های بهزیستی، فنی و حرفه‌ای و وزارت ارشاد نیز منع قانونی برای عضویت نخواهند داشت و زمان برگزاری مجمع عمومی شهریورماه جاری و آخرین مهلت عضویت ۱۰ شهریور ماه خواهد بود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و دستیابی به فرم عضویت با شماره‌های ۳۳۳۴۵۲۲۲- ۰۲۸ و ۰۹۰۳۴۹۲۰۶۰۰ (دبیرخانه موقت شبکه ملی) تماس بگیرید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز