خبرگزاری کار ایران

استفاده از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد برای افزایش دانش حقوقی مردم/ پیشکسوتان ورزش در سازش پرونده‌ها پیشگام شوند

asdasd
کد خبر : ۶۲۴۷۱۴

رئیس کل دادگستری گلستان و مدیر کل ورزش و جوانان استان گلستان امروز برای افزایش دانش حقوقی مردم و کاهش آسیب های اجتماعی تفاهم نامه امضا کردند .

به گزارش ایلنا، هادی هاشمیان رئیس کل دادگستری گلستان گفت : با امضای این تفاهم نامه سازمان های مردم نهاد ( سمن ها ) و دستگاه های عضو ستاد ساماندهی جوانان استان با مشارکت دادگستری از ظرفیت ها و پتانسیل های خود برای بالا بردن آگاهی های حقوقی جامعه و ارائه خدمات حمایتی به جوانان در آستانه ازدواج و اقشار  آسیب پذیر استان استفاده می کنند .

هادی هاشمیان افزود : استفاده از برخی قابلیت‌های موجود اداره کل ورزش و جوانان و دستگاه‌های اجرایی برای مجازات‌های جایگزین حبس هم از دیگر مواردی است که در این تفاهم به دنبال تحقق آن هستیم .

این مقام ارشد قضایی استان با اشاره به نقش تاثیرگذار ورزشکاران در جامعه گفت: به دنبال ایجاد شعبه سازشی شورای حل اختلاف با حضور پیشکسوتان جامعه ورزشی استان هستیم تا از ظرفیت آن‌ها در صلح و سازش پرونده‌ها بهره‌مند شویم.

هاشمیان با بیان این که بر اساس قانون اساسی، پیشگیری بر عهده قوه قضاییه است افزود:تحقق این امر با مشارکت و همراهی مردم و همه دستگاه ها میسر است و به همین علت ما در دادگستری استان به دنبال تعامل و استفاده از ظرفیت های موجود در استان برای کاستن از آسیب‌های اجتماعی هستیم .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز