خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل جدید تامین اجتماعی:

گسترش خدمات غیرحضوری اولویت سازمان تامین اجتماعی است

asdasd
کد خبر : ۷۹۱۹۰۸

مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی تعادل درآمد‌ها و هزینه‌های سازمان تامین اجتماعی برای انجام به موقع پرداخت‌ها، تعهدات، ارائه و گسترش خدمات غیرحضوری این سازمان را دو اولویت کاری مهم خود برشمرد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی تامین اجتماعی، مصطفی سالاری درباره اولویت‌های کاری‌اش در تامین اجتماعی که بیش از یک ماه است مسئولیت اداره آن را بر عهده گرفته است، اظهار کرد: نزدیک کردن و تعادل درآمدها و هزینه‌های سازمان تامین اجتماعی اولویت اول ماست تا بتوانیم پرداخت‌ها و تعهداتمان را به موقع انجام دهیم.

او افزود: اولویت دیگری که دنبال می‌کنیم ارائه و گسترش خدمات غیرحضوری سازمان و بی نیازی مردم از مراجعه حضوری به شعب و کارگزاری‌ها برای دریافت خدماتی همچون کمک هزینه ازدواج، اروتز و پروتز، غرامت ایام بیماری و ... است.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی درباره اشکالات موجود در سامانه و از دسترس خارج شدن آن به هنگام مراجعه مردم در برخی مواقع نیز گفت: جلساتی در دست برگزاری داریم تا مطمئن شویم خدماتی که اعلام می‌کنیم به صورت غیرحضوری است، بدون مشکل، وقفه، کندی و هرگونه مشکلی برای کاربر قابل بهره برداری باشد و سپس  آن را به صورت رسمی رونمایی خواهیم کرد.

سالاری ادامه داد: در حال حاضر ۴۵ خدمت غیرحضوری در سامانه eservices.tamin.ir قابل دسترس است ولی تک تک آنها را مجدد رصد و بررسی می‌کنیم تا مطمئن شویم هیچ اشکالی ندارند و سپس آنها را به صورت رسمی به مردم اعلام خواهیم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز